• Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk
  • Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk

Grondslagen van de marketing

Bronis Verhage, Eric Boot & Paul Riegen

Alle bindwijzen en edities

  • Paperback

    2016

    € 47,95

Grondslagen van de marketing

Bronis Verhage, Eric Boot & Paul Riegen

Paperback | Nederlands
  • Op werkdagen voor 23 uur besteld, dezelfde dag verstuurd.
  • Niet op voorraad in onze winkel
€ 47,95
  • Vanaf €15,- geen verzendkosten.
  • 30 dagen ruiltermijn voor fysieke producten

Omschrijving

- Vormt een complete leermethode met het hoofdboek en de website; - met actuele bedrijfscasussen; - aandacht voor zowel online als offline marketing. Bij Grondslagen van de marketing hoort een aanvullend werkboek met actuele cases. Het heeft dezelfde hoofdstukindeling als het keerboek. Ieder hoofdstuk bevat een set meerkeuzevragen en een aantal open opgaven, gevolgd door casuïstiek over het onderwerp van het betreffende hoofdstuk. Samen met de website vormt dit een complete leermethode voor het vak marketing. De negende editie bevat nog meer actuele bedrijfscases waarin social media en online marketing een rol spelen. Grondslagen van de marketing - werkboek is met name geschikt voor de propedeusefase van opleidingen als Commerciële Economie, International Business and Languages, Media, Informatie & Communicatie en Small Business & Retail Management en Communicatie, maar ook voor aanverwante opleidingen als Bedrijfskunde MER en Facility Management.

Specificaties

  • Uitgever
    Noordhoff
  • Druk
    9
  • Verschenen
    jun. 2016
  • Bladzijden
    160
  • Genre
    Verkoop en marketing
  • Afmetingen
    272 x 192 x 11 mm
  • Gewicht
    445 gram
  • EAN
    9789001853204
  • Paperback
    Paperback
  • Taal
    Nederlands

Gerelateerde producten

Opdrachtgever gezocht

Opdrachtgever gezocht

Jan Willem van den Brink
€ 37,50
Kijkshop

Kijkshop

Hans Corbijn
€ 9,95
AI in marketing

AI in marketing

Charida Dorder
€ 27,99
LinkedIn Power

LinkedIn Power

Marjolein Bongers
€ 20,00
De klassiekersclub

De klassiekersclub

Ryan Holiday
€ 22,99