0
Vanaf €15,- geen verzendkosten.
Snelle levering aan huis, maar ook af te halen in de winkel.
Snelle levering aan huis, maar ook af te halen in de winkel.
€ 39,95

Wat is de waarde die jij de klant komt brengen? Als je dat helder onder woorden kunt brengen, leg je een stevige basis voor commercieel succes.
Telefoneren, adviseren, onderhandelen - commerciële vaardigheden zijn belangrijker dan ooit. Want ook al speelt 60% van het koopproces van klanten zich online af: de meeste koopbeslissingen worden genomen na persoonlijk contact. Dit boek leert je hoe je je klanten kunt binnenhalen én behouden.

Over de inhoud
Het Handboek commerciële vaardigheden is de eerste complete lesmethode waarin alle salesvaardigheden zijn gebundeld. Zowel klassieke als moderne vaardigheden komen uitgebreid aan bod:
* Telefoneren
* Adviseren
* Presenteren
* Onderhandelen
* Social selling
* Storytelling
* Netwerken
* Creatieve technieken
Dit boek geeft je niet alleen inzicht in het koopproces van klanten. Het leert je ook salesvaardigheden onder de knie te krijgen. De methode is toegankelijk geschreven. De theorie wordt ondersteund door voorbeelden, heldere modellen en cases.

Uniek aan dit boek
* Complete lesmethode met speciaal ontwikkeld ondersteunend materiaal [wordt dit bedoeld?]
* Het eerste salesboek waarin alle salesvaardigheden zijn gebundeld
* Aandacht voor eigentijdse technieken

Extra materiaal
Op de website bij dit boek vind je speciaal ontwikkelde opdrachten en cases. Hiermee leer je de theorie praktisch toe te passen.

Doelgroep
* Hbo-studenten binnen een commerciële opleiding (CE, Marketing, Business Studies, Commercieel Management, SBRM)[specifieke opleidingen benoemen?]
* Beginnende professionals in het commerciële vak

Over de auteur
Stefan Renkema is als hoofddocent verbonden aan de Faculteit Economie en Management van de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen. Ook is hij verantwoordelijk voor de ontwikkeling van post-hbo-opleidingen op het gebied van marketing en sales. Eerder werkte hij jarenlang in het (inter)nationale bedrijfsleven als accountmanager, salesmanager en commercieel directeur.

  • Bindwijze: Paperback / Ingenaaid
  • Uitgever: Boom
  • Druk: 1
  • Verschenen: jan. 2017
  • Taal: Nederlands
  • Bladzijden: 384
  • Genre: Economie & bedrijf
  • Dimensies: 241 x 170 x 19 Millimeters
  • Gewicht: 608 gram
  • EAN: 9789058757890

Reviews van klanten

Ook een review schrijven?

Log in op uw account of maak een eigen account aan.

Inloggen

Dit product heeft nog geen uitgebreide reviews

Geef uw mening en schrijf als eerste een review.

Gerelateerde producten

Motiverend coachen in de sport

Motiverend coachen in de sport

Nathalie Aelterman
€ 24,95
Strategische marketingplanning

Strategische marketingplanning

Karel Jan Alsem
€ 60,75
Verdrink geen dooie eend

Verdrink geen dooie eend

Marry de Gaay Fortman
€ 20,00