• Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk
  • Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk

Handboek Online Marketing 8

Praktische lessen om een expert te worden

Patrick Petersen

Alle bindwijzen en edities

  • Hardback / gebonden

    2022

    € 49,95

Handboek Online Marketing 8

Praktische lessen om een expert te worden

Patrick Petersen

Hardback / gebonden | Nederlands
  • Leverbaar, de levertijd is 2 werkdagen.
  • Niet op voorraad in onze winkel
€ 49,95
  • Vanaf €15,- geen verzendkosten.
  • 30 dagen ruiltermijn voor fysieke producten

Omschrijving

Het volledig herschreven Handboek Online Marketing 8 (#HOM8) is het meest complete, prijswinnende, gestructureerde, moderne en praktische management- en studieboek. Het boek biedt de gebruiker extra converterend inzicht op gebied van bijvoorbeeld influencermarketing, contentengagement en metaverse. Het kleurrijke handboek biedt de professional theoretische inzichten die worden omgezet in de praktijk aan de hand van duizenden bijlagen. Het crossmediale boek helpt een effectieve online marketingstrategie te ontwikkelen en uit te voeren met de meest moderne middelen. De meer dan 6000 bijlagen op de ondersteunende portal, maken van bestseller #HOM8 een crossmediale beleving met als doel: scoren met een moderne strategische online marketingmix! De achtste druk van deze bestseller is herschreven, kent gratis tools en templates, nieuwe cases, handige stappenplannen, expertvisies, extra digitale bijlagen en praktische marketingmodellen. “Strategisch denken in online marketing is een must. Dit boek geeft aan hoe je de volwassenwording van social, content en mobile kunt toepassen voor jouw organisatie. Disruptie kun je daadwerkelijk vormgeven, zoals dit sprankelende overzicht laat zien.” Prof. dr. Henry Robben, hoogleraar marketing Nyenrode Business Universiteit “Het Handboek Online Marketing neemt mij mee door nieuwe werelden. Het boek laat zien hoe het vakgebied marketing en communicatie nieuwe en succesvolle wegen inslaat.” Drs. Hans Molenaar, directeur Beeckestijn Business School “Het Handboek Online Marketing is het enige marketingboek dat de digitale transformatie en online marketing- kansen helder uitlegt.” Igor Beuker, spreker en host op het gebied van digital transformatie “Eindelijk een digital marketingboek dat ook de disruptie in de retail en het veranderend koopgedrag behandelt!” Prof. dr. Cor Molenaar, auteur van onder andere Kijken, kijken… anders kopen

Online strateeg en marketeer Patrick Petersen (1972) studeerde in 1997 af aan de HEAO op de 'Integratie van internet binnen de marketing- en communicatiemix van grote organisaties in Nederland'. Als succesvol internetondernemer (zie AtMost.nl en AtMost.TV), docent, consultant en spreker voor Speakers Academy werkt(e) hij voor onder andere Trendhopper, Bouwfonds, DELTA, Dynamis, Hästens, Heijmans, TU Delft, IKEA Nederland, JAAP.nl, de Roterogroep en Delta Lloyd en bracht zijn inzichten in praktijk. Hij is fanatiek (video)blogger op onder andere Marketingfacts.

Specificaties

  • Uitgever
    AClassBooks
  • Druk
    1
  • Verschenen
    jul. 2022
  • Bladzijden
    499
  • Genre
    Verkoop en marketing
  • Afmetingen
    246 x 174 x 31 mm
  • Gewicht
    1284 gram
  • EAN
    9789082298178
  • Hardback / gebonden
    Hardback / gebonden
  • Taal
    Nederlands

Gerelateerde producten

Doe, dump of delegeer

Doe, dump of delegeer

Rik Moons
€ 34,99
De Ritchie Story

De Ritchie Story

Jan Verlinden
€ 34,99
Vaker in de media

Vaker in de media

Janneke van Heugten
€ 35,99
Kijkshop

Kijkshop

Hans Corbijn
€ 9,95
Wat je verkoopt ben je zelf

Wat je verkoopt ben je zelf

Erwin Wijman
€ 20,00