• Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk
  • Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk

Handboek Social media marketing

Engagement, likeability, social selling en social business

Patrick Petersen

Handboek Social media marketing
Handboek Social media marketing

Alle bindwijzen en edities

  • Paperback

    2023

    € 44,99

Handboek Social media marketing

Engagement, likeability, social selling en social business

Patrick Petersen

Paperback | Nederlands
  • Op werkdagen voor 23 uur besteld, dezelfde dag verstuurd.
  • Niet op voorraad in onze winkel
€ 44,99
  • Vanaf €15,- geen verzendkosten.
  • 30 dagen ruiltermijn voor fysieke producten

Omschrijving

Het vernieuwde vierde deel van het succesvolle “Handboek Social Media Marketing (social business, social selling en social brand)” helpt de lezer-gebruiker een planmatige strategie voor social media te ontwikkelen. Daarbij helpt het inzicht te krijgen in de succesfactoren van de moderne social media marketingmix met middelen als TikTok virals, stories, reels & shorts en LinkedIn communities. Naast de focus op de organisatietransitie naar een social business, de praktische cases, relevante onderzoeken en professionele inzichten van aansprekende experts, biedt het crossmediale, uitgebreide boek een aanvullend platform met extra digitaal materiaal. Bovendien kent deze vierde editie een online toetssysteem om de eigen kennis eenvoudig te toetsen.

Het complete handboek inspireert en helpt met de gerichte inzet van social selling, de transitie naar een social brand en social business plus het opstellen van een resultaatgericht social media plan. Het leer- en managementboek is tot stand gekomen met medewerking van onder andere Steven van Belleghem, Hans Molenaar, Egbert Jan van Bel, Henkjan Smits, Brian Solis en vele anderen. Het bevat inspirerende cases van onder andere Rabobank Nederland, Spaarne Gasthuis, Overhemden.com en Nationale Nederlanden.

Specificaties

  • Uitgever
    Duuren Media, Van
  • Druk
    4
  • Verschenen
    jun. 2023
  • Bladzijden
    352
  • Genre
    Verkoop en marketing
  • Afmetingen
    238 x 170 x 16 mm
  • Gewicht
    708 gram
  • EAN
    9789463563109
  • Paperback
    Paperback
  • Taal
    Nederlands

Gerelateerde producten

De Ritchie Story

De Ritchie Story

Jan Verlinden
€ 34,99
De CX Travel Guide

De CX Travel Guide

Nienke Bloem
€ 32,95
Continuous Architecture

Continuous Architecture

Bart de Best
€ 69,50
De Customer Leader

De Customer Leader

Rudy Moenaert
€ 34,99
Krijg de klik

Krijg de klik

Evi Driesen
€ 29,99
Vaker in de media

Vaker in de media

Janneke van Heugten
€ 35,99