0
  • Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk

Het emotie-effect

Creatieve leiderslessen uit een leven bij Nike

Greg Hoffman

Paperback / Ingenaaid | Nederlands
  • Op werkdagen voor 23 uur besteld, dezelfde dag verstuurd.
  • Op voorraad in onze winkel. Afhalen tijdens openingsuren.
€ 22,99
Omschrijving

Creativiteit kun je leren: marketinglessen uit een leven bij Nike. Voor lezers van Shoe Dog.

Veel mensen denken dat creativiteit een talent is dat alleen voor de lucky few is weggelegd. Maar niets is minder waar. In Het emotie-effect laat Greg Hoffman zien dat door het creëren van emotie elk mens creatiever kan worden.

Als Chief Marketing Officer van Nike was Hoffman verantwoordelijk voor het opzetten van de meest iconische campagnes van het bedrijf, zoals voor Cristiano Ronaldo, Serena Williams, de Olympische Spelen en het WK. Aan de hand van fascinerende anekdotes vertelt hij hoe hij, door sterke emotionele banden te creëren, het bekende merk op de kaart zette.

Het emotie-effect viert vindingrijkheid en bewijst dat creativiteit een vaardigheid is die iedereen kan leren.

‘Een merk is geen logo, het is een verhaal. Dit boek laat zien hoe toewijding aan onze creativiteit elk verhaal beter kan maken.’ Seth Godin, auteur van This is Marketing

Het emotie-effect biedt niet alleen een aangrijpend inzicht in hoe de meest iconische campagnes in de geschiedenis zijn bedacht, maar is ook een liefdesbrief aan de kracht van zingeving en doelstellingen in ons werk.’ Bruce Daisley, auteur van Plezier in je werk

Het emotie-effect staat vol opmerkelijke verhalen uit Greg Hoffmans tijd bij Nike. Een echte aanrader.’ Professor Jonah Berger, auteur van Buzz

‘Met deze pageturner weet Greg Hoffman je op zeer persoonlijke wijze mee zijn verhaal in te trekken en deelt hij zijn opgedane lessen, kennis en handvatten van zijn ‘creatieve reis’ bij Nike.’ Adformatie

Specificaties
  • Uitgever
    HarperCollins
  • Vertaler
    Jasper Mutsaers
  • Druk
    1
  • Verschenen
    nov. 2022
  • Bladzijden
    304
  • Genre
    Psychologie
  • Afmetingen
    214 x 139 x 25 mm
  • Gewicht
    390 gram
  • EAN
    9789402711165
  • Paperback / Ingenaaid
    Paperback / Ingenaaid
  • Taal
    Nederlands

Reviews van klanten

Ook een review schrijven?

Log in op uw account of maak een eigen account aan.

Inloggen

Gerelateerde producten

Omdenken op het werk

Omdenken op het werk

Berthold Gunster
€ 5,00
Traumasporen in lichaam, brein en geest

Traumasporen in lichaam, brein en geest

Bessel van der Kolk
€ 25,00
Levenslessen van 100-jarigen

Levenslessen van 100-jarigen

Marjon Bolwijn
€ 22,50