• Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk
  • Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk

Het evenement dat niemand wil missen

Hoe organiseer je dat?

Erik Peekel

Alle bindwijzen en edities

Het evenement dat niemand wil missen

Hoe organiseer je dat?

Erik Peekel

Paperback | Nederlands
  • Niet leverbaar
€ 22,50
  • Vanaf €15,- geen verzendkosten.
  • 30 dagen ruiltermijn voor fysieke producten

Omschrijving

Met een goed evenement kun je nieuwe klanten aantrekken, je zichtbaarheid in de markt vergroten en collega’s betrekken bij de nieuwe strategie. Je kunt mensen verrassen, activeren, verbinden en inspireren. Het evenement dat niemand wil missen helpt je om jouw evenement tot een groot succes te maken. Erik Peekel geeft veel inzichten en tips om jouw evenement op zo’n manier te organiseren dat niemand het wil missen. Van het ontwerp van je programma tot en met de evaluatie krijg je grip op de organisatie van jouw evenement. In dit praktische boek lees je: - hoe je een boeiend evenement ontwerpt - wat er allemaal komt kijken bij de organisatie van jouw evenement - hoe je je doelgroep kunt overtuigen in het uitnodigingstraject - 12 werkvormen om deelnemers met elkaar in gesprek te brengen - welke apps en technologie je kunt toepassen - hoe je het effect van je evenement kunt meten - hoe je na afloop het bereik en de impact van je evenement vergroot Dit boek is bedoeld voor iedereen die een zakelijk evenement organiseert: symposium voor klanten, congres, brainstormsessie met collega’s, strategie-meeting, netwerkborrel, productlancering, afscheidsreceptie van een directeur of deelname aan een vakbeurs.

Erik Peekel richtte in 1999 Aaaaha! Bureau voor live communicatie op. Zijn bureau voegt interactie en beleving toe aan ruim duizend evenementen per jaar. Bovendien leidt Erik jaarlijks zo’n tachtig bijeenkomsten als dagvoorzitter. Die bijeenkomsten variëren van een kleinschalige brainstormsessie tot een medisch congres met deelnemers uit de hele wereld. Eriks opdrachtgevers zijn de organisatoren van die evenementen. De één heeft heel veel ervaring en de ander organiseert voor het eerst een bijeenkomst, maar zij streven hetzelfde doel na: een evenement organiseren dat niemand wil missen. Erik verzamelde succesfactoren van evenementen. In zijn masterclass ging hij in gesprek met meer dan 1600 organisatoren. Zo verbond hij ervaren en onervaren organisatoren met elkaar en met elkaars inzichten. Erik is dan ook een veelgevraagd spreker op het gebied van Meeting Design. Hij sprak onder meer op MPI’s European Meetings & Event Conference (Kopenhagen), The Meetings Show (Londen), the Meeting & Incentive Summit (Madrid) en The FRESH Conference (Kopenhagen).

Specificaties

  • Uitgever
    Aaaaha! Bureau voor live communicatie
  • Druk
    3
  • Verschenen
    jan. 2020
  • Bladzijden
    144
  • Genre
    Communicatiewetenschappen
  • Afmetingen
    240 x 171 x 12 mm
  • Gewicht
    462 gram
  • EAN
    9789082331240
  • Paperback
    Paperback
  • Taal
    Nederlands

Gerelateerde producten

Getting to Yes

Getting to Yes

Roger Fisher
€ 15,00
Supergaaf

Supergaaf

Robbert Wigt
€ 9,99
Don't push me!

Don't push me!

Genieke Hertoghs
€ 24,90
Bevrijd!

Bevrijd!

Cal Newport
€ 17,50
Hoe werkt dagelijkse communicatie?

Hoe werkt dagelijkse communicatie?

Awia Collectief
€ 22,90
Omgevingscommunicatie & participatie

Omgevingscommunicatie & participatie

Monique Broekhoff
€ 29,95