• Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk
  • Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk

Het succes van internal branding

Marc van Eck & Ellen Leenhouts

Alle bindwijzen en edities

  • E-boek

    2013

    € 28,25

Het succes van internal branding

Marc van Eck & Ellen Leenhouts

E-boek
| Nederlands | Digitaal watermerk
  • Niet leverbaar
€ 28,25
  • Vanaf €15,- geen verzendkosten.
  • 30 dagen ruiltermijn voor fysieke producten

Omschrijving

Sterke merken zijn succesvol omdat ze veel fans hebben die positief over het merk spreken en meer, vaker en duurder kopen. Dit leidt tot betere financiële resultaten en meer medewerkers die het naar hun zin hebben. De dagen dat je fans kon maken met loze beloftes zijn voorbij. Een merk is aantrekkelijk als het een specifieke verwachting oproept en die altijd waarmaakt. Om dit te realiseren is een sterke merkpositionering nodig. Dit boek gaat over het creëren van een sterke merkpositionering die past bij de organisatie en tegelijkertijd aantrekkelijk voor klanten is. Essentieel hierbij is het `doorvertalen van de merkpositionering naar de werkvloer zodat medewerkers die als vanzelf gaan beleven. Het succes van Internal Branding biedt theoretische onderbouwing, heldere en praktische modellen en staat boordevol praktische tips en voorbeelden uit de praktijk. Een aantal klantcases is uitgewerkt, zoals Hi, VVV, Eneco, Etos en Zuyd Hogeschool, en bevat interviews met de eindverantwoordelijken. Internal Branding is in alle sectoren van de maatschappij relevant. En het is geen onderwerp van alleen marketing, HR of communicatie, maar ook van algemeen management en de directie. Over de auteurs De auteurs zijn allen werkzaam bij strategisch adviesbureau Business Openers dat Internal Branding op de kaart heeft gezet en vele merken helpt bij hun merkpositionering. Marc van Eck en Ellen Leenhouts zijn mede-auteur van Internal Branding in de praktijk, dat door het Tijdschrift van Marketing werd uitverkozen tot beste marketingboek van het jaar 2008, en van Businessplan op 1 A4 word succesvoller met OGSM, dat een tijdlang nummer 1 stond op Managementboek.nl.

Specificaties

  • Uitgever
    Koninklijke Boom Uitgevers
  • Druk
    1
  • Verschenen
    apr. 2013
  • Bladzijden
    2205291
  • Genre
    Verkoop en marketing
  • EAN
    9789043027700
  • E-boek
    E-boek
  • Taal
    Nederlands
  • Beveiliging
    Digitaal watermerk

Gerelateerde producten

Kijkshop

Kijkshop

Hans Corbijn
€ 9,95
De klassiekersclub

De klassiekersclub

Ryan Holiday
€ 22,99
AI in marketing

AI in marketing

Charida Dorder
€ 27,99
LinkedIn Power

LinkedIn Power

Marjolein Bongers
€ 20,00
Personal Branding voor zzp'ers

Personal Branding voor zzp'ers

Tom Scholte
€ 21,99