0

Hoe maak ik het in China?

Wonen en werken. Maatschappelijke en culturele trends. Economische kansen en valkuilen Trends, kansen en valkuilen.

Sven Agten

Paperback / Ingenaaid | Nederlands
  • Niet leverbaar
€ 24,99
Omschrijving

Een verrassende insiderblik op de onbekende wereldmacht China is een markt geworden die geen enkel land of bedrijf nog kan negeren. De tijd dat imitatie de corebusiness van het land uitmaakte, is voorbij. China zet massaal in op innovatie en liet sinds 2009 bijna 40% van de wereldwijde economische groei optekenen. Binnenkort ruilen we de slogan 'Made in China' in voor 'Designed in China'. Wil je als westerling mee in die evolutie, dan handel je het best snel én doordacht. Hoe maak ik het in China? wil daarbij helpen. Dit boek schetst een genuanceerd beeld van het land en de maatschappelijke, politieke en economische trends, zoals het consumentengedrag van de snelgroeiende middenklasse, de stijgende investeringen in het buitenland en de inzet voor groene energie. Hoewel die evolutie lijkt op de ontwikkeling die het Westen doormaakt, toont dit boek aan dat China vooral een eigen weg kiest. Wie dit perspectief mist, zal de logica van het land nooit begrijpen. Leer je China beter kennen, dan ontdek je dat de mogelijkheden eindeloos zijn.

Specificaties
  • Uitgever
    Lannoo Campus
  • Druk
    1
  • Verschenen
    feb. 2017
  • Bladzijden
    200
  • Genre
    Economie & bedrijf
  • Afmetingen
    241 x 170 x 16 mm
  • Gewicht
    508 gram
  • EAN
    9789401441001
  • Bindwijze
    Paperback / Ingenaaid
  • Taal
    Nederlands

Reviews van klanten

Ook een review schrijven?

Log in op uw account of maak een eigen account aan.

Inloggen

Gerelateerde producten

Toegepaste organisatiekunde

Toegepaste organisatiekunde

Peter T.H.J. Thuis
€ 65,95
Management en organisatie

Management en organisatie

D. Keuning
€ 89,95
A. Algemene beginselen

A. Algemene beginselen

J.C. Bast
€ 67,95
Zo maak je een facilitair plan

Zo maak je een facilitair plan

Ronald Beckers
€ 22,95