0
Imagineering
Imagineering

Imagineering

het creeren van belevingswerelden

D. Nijs & F. Peters

Paperback / Ingenaaid | Nederlands
  • Op werkdagen voor 21 uur besteld, de volgende dag geleverd.
  • Niet op voorraad in onze winkel
€ 50,00
Omschrijving

Verschillende auteurs constateren dat er een fundamentele veranderingen plaatsvinden in onze economie. We evolueren naar een beleveniseconomie. In een wereld van overvloed zijn mensen meer op zoek naar psychische behoeftebevrediging: behoefte aan inspiratie, aan het bij een betekenisvolle gemeenschap horen en aan zingeving in het algemeen. Dit boek is geschreven in het licht van dit besef.

In Imagineering wordt de stelling geponeerd dat het Amerikaanse antwoord op de nieuwe vragen die deze economsiche situatie oproept, niet zonder meer te kopiëren is naar Europa. Dit boek presenteert het Europese antwoord: authentieke belevingsconcepten in plaats van thematiseren en toevoegen van theater.

Het kunnen creëren van belevingswerelden (memorable experiences) die tot de verbeelding blijven spreken, is een onmisbare management'kunst' geworden, de kunst van het raken van het hart. Emotie en fantasie worden cruciale managementvaardigheden. In dit boek worden de instrumenten aangereikt.

Specificaties
  • Uitgever
    Boom Lemma uitgevers
  • Druk
    1
  • Verschenen
    jan. 2002
  • Bladzijden
    288
  • Genre
    Communicatiekunde algemeen
  • Afmetingen
    240 x 170 x 14 mm
  • Gewicht
    551 gram
  • EAN
    9789053528365
  • Bindwijze
    Paperback / Ingenaaid
  • Taal
    Nederlands

Reviews van klanten

Ook een review schrijven?

Log in op uw account of maak een eigen account aan.

Inloggen

Gerelateerde producten

Geweldloze communicatie

Geweldloze communicatie

Marshall B. Rosenberg
€ 25,00
The Culture Map

The Culture Map

Erin Meyer
€ 24,99
Het Betekenboek

Het Betekenboek

Selma Koopman
€ 15,00
Making Media

Making Media

Mark Deuze
€ 29,99
Interculturele communicatie

Interculturele communicatie

Carlos Nunez
€ 20,00