• Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk
  • Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk

Impact

De kracht van onzichtbare invloed

Harrie van den Berg & Genieke Hertoghs

Alle bindwijzen en edities

  • Paperback

    2018

    € 34,95

Impact

De kracht van onzichtbare invloed

Harrie van den Berg & Genieke Hertoghs

Paperback | Nederlands
  • Op werkdagen voor 23 uur besteld, dezelfde dag verstuurd.
  • Niet op voorraad in onze winkel
€ 34,95
  • Vanaf €15,- geen verzendkosten.
  • 30 dagen ruiltermijn voor fysieke producten

Omschrijving

Hoe kan een boek ervoor zorgen dat je meer impact hebt op andere mensen? Een boek?! Stel je eens voor dat het waar is. Dat je, net als alle andere mensen die dit boek lazen, je impact sterk vergroot. Wat zou dat betekenen voor de mensen om je heen? Hoeveel beter zou je hen kunnen bereiken? Hoeveel sterker zou je staan in je werk? Hoe belooft dit boek dan impact? Het vertrekpunt van de auteurs is het feit dat mensen onbewuste en dus irrationele wezens zijn en slechts zeer beperkt gevoelig voor ratio en logica. Ze ontwikkelden en testten een stevige visie én enkele concrete technieken die de mens in dat onbewuste bereiken. Daar waar verandering écht tot stand komt en dat is een echte game changer! En... welk besluit neem je? - Je klikt nu weg omdat je denkt: 'weer zo'n verhaal over effectiviteit?' - Je parkeert die gedachte. En besluit om te leren hoe je tot anderen door kunt dringen en zo je impact sterk vergroot.

Harrie van den Berg begon als trainer bij W.J. Reddin & Associates Nederland. Als HR directeur werkte hij onder andere bij Ordina en Optiver. Als adjunct directeur bij Ormit ontwikkelde hij een MBA-ontwikkelingsprogramma. "Hoe is het mogelijk dat de ene mens succesvoller is dan de andere: ook al beschikt hij over dezelfde capaciteiten?" Deze vraag was aanleiding voor Harrie's decennialange onderzoek naar onbewuste gedragspatronen. Als expert in slimme beïnvloeding van het onbewuste, ontwikkelde hij samen met Genieke het gedachtegoed Subconscious Impact: vanuit invloed op het onbewuste samen meer resultaat bereiken. Genieke Hertoghs werkte na haar studie Nederlandse Taal en Letterkunde aan de Universiteit van Utrecht 20 jaar lang als trainer, manager en directeur voor verschillende communicatiebureaus. Daarnaast droeg ze als bestuurslid haar steentje bij aan Logeion (beroepsorganisatie voor communicatieprofessionals). In 2008 slaagde ze cum laude voor haar MBA-opleiding. Sinds 2012 is Genieke zelfstandig ondernemer en is zij specialist in effectief communicatiegedrag. Samen met Harrie ontwikkelde zij het gedachtegoed Subconscious Impact: vanuit invloed op het onbewuste samen meer resultaat bereiken. "Als je mensen skills leert op het niveau van gedrag, is het effect kortdurend. Als je je eigen onbewuste erbij betrekt én ervan uitgaat dat anderen ook onbewust zijn, ben je ineens in staat om langdurig impact te creëren."

Specificaties

  • Uitgever
    Commotion Publishing BV
  • Druk
    1
  • Verschenen
    mei 2018
  • Bladzijden
    247
  • Genre
    Communicatiewetenschappen
  • Afmetingen
    212 x 148 x 22 mm
  • Gewicht
    405 gram
  • EAN
    9789082579918
  • Paperback
    Paperback
  • Taal
    Nederlands

Gerelateerde producten

Getting to Yes

Getting to Yes

Roger Fisher
€ 15,00
Don't push me!

Don't push me!

Genieke Hertoghs
€ 24,90
Hoe werkt dagelijkse communicatie?

Hoe werkt dagelijkse communicatie?

Awia Collectief
€ 22,90
Supergaaf

Supergaaf

Robbert Wigt
€ 20,00
Win elke discussie

Win elke discussie

Mehdi Hasan
€ 24,99
Het Betekenboek

Het Betekenboek

Selma Koopman
€ 15,00