• Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk
  • Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk

Inkoop in strategisch perspectief

Ajan van Weele, Gert Walhof & Jordi van Berkel

Inkoop in strategisch perspectief
Inkoop in strategisch perspectief

Alle bindwijzen en edities

Inkoop in strategisch perspectief

Ajan van Weele, Gert Walhof & Jordi van Berkel

Paperback | Nederlands
  • Op werkdagen voor 23 uur besteld, dezelfde dag verstuurd.
  • Niet op voorraad in onze winkel
€ 84,25
  • Vanaf €15,- geen verzendkosten.
  • 30 dagen ruiltermijn voor fysieke producten

Omschrijving

Wat is inkoop eigenlijk? Hoe doe je dat? Waar begint het en waar stopt het? Kopen bedrijven en de overheid net zo in als consumenten? Hoe selecteer ik de beste leverancier? Hoe leg ik afspraken met leveranciers vast? Hoe voorkom ik leveringsproblemen? Dit zijn vragen waarop je als lezer van dit boek een antwoord krijgt. Professioneel inkopen gaat over het zichtbaar en beheersbaar maken van de inkoopuitgaven en het creëren van maximale (maatschappelijke) waarde voor het geld dat de organisatie besteedt. Een professionele inkooporganisatie kent de visie en strategie van de organisatie en onderhoudt uitstekende relaties met alle afdelingen en managers. Daarbij komt het met hen via een strak georganiseerd inkoopproces tot de best mogelijke leverancier en de best mogelijke condities en afspraken. Door haar professie en toegevoegde waarde verleidt zij de organisatie om samen te werken. Een professionele inkoopafdeling is de aanjager van duurzaamheid, circulariteit en innovatie en beschikt over inkopers met vakkennis, systemen en daadkracht dit te realiseren. De auteurs zijn ervaren professionals die het inkoopdomein zowel in wetenschappelijke als praktische zin bestrijken. Zij richten zich met dit boek primair op inkoopprofessionals, die inkoop krachtig binnen hun organisatie willen verankeren. Inhoud, vorm en taal zijn zo gekozen dat het boek ook toegankelijk is voor de managers aan wie inkoopprofessionals rapporteren. De tweede belangrijke doelgroep vormt studenten van het hoger beroeps onderwijs, die zich willen specialiseren in commerciële economie, marketing en inkoopmanagement.

Specificaties

  • Uitgever
    Vakmedianet
  • Druk
    1
  • Verschenen
    nov. 2021
  • Bladzijden
    376
  • Genre
    Personeelsmanagement en HR-management
  • Afmetingen
    249 x 176 x 21 mm
  • Gewicht
    992 gram
  • EAN
    9789462157491
  • Paperback
    Paperback
  • Taal
    Nederlands

Gerelateerde producten

Laat die overtuiging los!

Laat die overtuiging los!

Bart Verhaagen
€ 34,50
When all minds thrive

When all minds thrive

Saskia Schepers
€ 22,99
Praktijkboek Arbeidsomstandigheden 2024

Praktijkboek Arbeidsomstandigheden 2024

Koen Langenhuysen
€ 98,10
Emotie dagboek - Gedachtenstroom

Emotie dagboek - Gedachtenstroom

Joyce Staneke-Meuwissen
€ 22,75
Praktijkgids Sociale Zekerheid 2024

Praktijkgids Sociale Zekerheid 2024

C.W.G.M. Dekkers
€ 436,00