• Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk
  • Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk

Inkoop in strategisch perspectief

shoppen voor professionals

Arjan van Weele, Jordie van Berkel-Schoonen & Gert Walhof

Inkoop in strategisch perspectief
Inkoop in strategisch perspectief

Alle bindwijzen en edities

  • Hardback / gebonden

    2017

    € 54,95

Inkoop in strategisch perspectief

shoppen voor professionals

Arjan van Weele, Jordie van Berkel-Schoonen & Gert Walhof

Hardback / gebonden | Nederlands
  • Niet leverbaar
€ 54,95
  • Vanaf €15,- geen verzendkosten.
  • 30 dagen ruiltermijn voor fysieke producten

Omschrijving

INKOPEN IS EEN VAK Wat is inkoop eigenlijk? Hoe doe je dat? Waar begint het en waar stopt het? Kopen bedrijven net zo in als consumenten? Wat zijn de verschillen? Dit zijn vragen die u zich als lezer van dit boek kunt stellen. Professioneel inkopen richt zich op het standaardiseren van producten en diensten en het terugbrengen van het aantal leveranciers, waarmee vervolgens heldere contracten worden afgesloten. Een goede inkoopafdeling kent de visie en strategie van de organisatie en onderhoudt uitstekende relaties met alle afdelingen. Dit doet zij door helder en open te communiceren en goed te luisteren naarwat nodig is. Door haar professie en toegevoegde waarde verleidt zij de organisatie om samen te werken en vertaalt dit naar passende oplossingen. Een professionele inkoopafdeling is de aanjager van duurzaamheid en innovatie en beschikt over inkopers met vakkennis, systemen en daadkracht dit te realiseren. Over professioneel inkopen gaat dit boek. De auteurs richten zich primair op inkoopprofessionals, die inkoop krachtig binnen hun organisatie willen verankeren. Inhoud, vorm en taal zijn zo gekozen dat het boek ook toegankelijk is voor de managers aan wie inkoopprofessionals rapporteren. De tweede belangrijke doelgroep vormen studenten van het hoger beroepsonderwijs die zich willen specialiseren in commerciële economie, marketing en inkoopmanagement. EEN MUST READ VOOR IEDEREEN DIE INKOOP PROFESSIONEEL IN ZIJN OF HAAR ORGANISATIE WIL VERANKEREN!

Specificaties

  • Uitgever
    Vakmedianet
  • Druk
    7
  • Verschenen
    jan. 2017
  • Genre
    Management en managementtechnieken
  • Afmetingen
    245 x 183 x 16 mm
  • Gewicht
    721 gram
  • EAN
    9789462155183
  • Hardback / gebonden
    Hardback / gebonden
  • Taal
    Nederlands

Gerelateerde producten

Een werkweek van 4 uur

Een werkweek van 4 uur

Timothy Ferriss
€ 15,99
De moed om te leiden

De moed om te leiden

Sander Aarts
€ 22,99
Spreken in het openbaar

Spreken in het openbaar

Wim Daniëls
€ 20,00
Waarom vrouwen minder verdienen

Waarom vrouwen minder verdienen

Sophie van Gool
€ 17,50