0
Vanaf €15,- geen verzendkosten.
I.v.m. de drukte bij PostNL kan vertraging in de levering optreden.
Snelle levering aan huis, maar ook af te halen in de winkel.
€ 24,50

Onze arbeidsmarkt verandert. Er zijn steeds minder vaste banen en steeds meer klussen voor zelfstandig ondernemers. Naast het beheersen van een vak, is het daarom voor steeds meer mensen belangrijk basiskennis te hebben over de verschillende onderdelen van het ondernemerschap. Wil of 'moet' je als zzp'er aan de slag? Droom je van een eigen zaak met personeel? Heb je een (briljant) idee voor een bedrijf? Dit boek geeft een beeld van wat er allemaal komt kijken bij het beginnen van een eigen bedrijf, inspireert je bij het verder uitwerken van je bedrijfsidee en je marketing én helpt je bij het maken van de beste keuzes voor jou! Karen Romme (1965) werd in 1991 als 25-jarige ondernemer. Ze specialiseert zich sinds 1998 in het ondernemerschap zelf. Ze schreef veertien boeken en is al jaren een van de meest gelezen auteurs door ondernemers en mensen die dat willen worden. Ze is vooral bekend van haar bestsellers over Calimeromarketing, de praktische marketingmethode voor kleine ondernemers, van zzp tot mkb. Karel Wijne (1966) werd in 2001 als 35-jarige voor de eerste keer ondernemer. Hij ontwikkelde zich tot expert op het gebied van ondernemerschap in het onderwijs en initieerde het mbo certificaat ondernemerschap, dat diende als inspiratie voor de keuzedelen ondernemerschap in het mbo. Hij verzorgt regelmatig lessen ondernemerschap en adviseert scholen bij de inrichting van ondernemerschapsonderwijs. Dit boek is verschenen in het kader van een speciaal voor het mbo en hbo ontwikkelde lesmethode die jonge mensen meeneemt in de wereld van de hedendaagse ondernemer. Meer informatie is te vinden op www.iseeneigenbedrijfietsvoorjou.nl.

  • Bindwijze: Paperback / Ingenaaid
  • Uitgever: Freeman Media B.V.
  • Druk: 1
  • Verschenen: jan. 2017
  • Taal: Nederlands
  • Bladzijden: 168
  • Genre: Economie & bedrijf
  • Dimensies: 226 x 172 x 12 Millimeters
  • Gewicht: 305 gram
  • EAN: 9789079826209

Reviews van klanten

Ook een review schrijven?

Log in op uw account of maak een eigen account aan.

Inloggen

Dit product heeft nog geen uitgebreide reviews

Geef uw mening en schrijf als eerste een review.

Gerelateerde producten

Grondslagen van de marketing

Grondslagen van de marketing

Bronis Verhage
€ 28,25
Organiseren & managen

Organiseren & managen

André Weber
€ 43,25
Zorgen voor kwaliteit

Zorgen voor kwaliteit

G. Cuyvers
€ 34,99