• Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk
  • Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk

Karaktervol positioneren

Marc van Eck

Karaktervol positioneren
Karaktervol positioneren

Alle bindwijzen en edities

Karaktervol positioneren

Marc van Eck

Paperback | Nederlands
  • Op werkdagen voor 23 uur besteld, dezelfde dag verstuurd.
  • Niet op voorraad in onze winkel
€ 38,75
  • Vanaf €15,- geen verzendkosten.
  • 30 dagen ruiltermijn voor fysieke producten

Omschrijving

Deze serie mag je niet missen Karaktervol positioneren Merken die zich baseren op een oerkarakter zijn succesvoller. Vanuit een karakter kan elke organisatie verschil maken in wie ze is en hoe ze dingen doet in plaats van wat ze doet. Dit kernachtige boek introduceert het Brand Positioner Model, met voor elk karakter een uitgewerkt concreet voorbeeld van een mooi merk uit de praktijk in hele diverse markten. Verschillende merkeigenaren, waaronder SNS, Coolblue en Albert Heijn, delen hun inzichten. Marc van Eck vult die aan met scherpe analyses en plaatst ze in een theoretisch kader. Hij laat zien hoe jij een merk een herkenbaar karakter geeft en daarmee succesvoller bent dan de concurrent. Hoe menselijker het merk, hoe sterker. 'Als we als marketeers waarde willen toevoegen aan klanten, de organisatie en de maatschappij zullen we de essentie ofwel het karakter van het merk heel goed moeten kunnen vastpakken en concreet en consistent relevant moeten maken. Zo wordt het merk een inspirerend kompas voor de hele organisatie. Dat vraagt veel inzicht, kennis en vasthoudendheid van merkbouwers' Patrick Kuijsters, director Marketing & Online bij SNS Bank 'Het kennen van het karakter van je merk blijkt heel veel richting te geven aan de hele organisatie over hoe en in welke toon je met de klant wil communiceren om verschil te maken.' Saskia Egas Reparaz, directeur Marketing & Format bij Albert Heijn

Specificaties

  • Uitgever
    Adfo Books
  • Druk
    1
  • Verschenen
    sep. 2016
  • Bladzijden
    208
  • Genre
    Verkoop en marketing
  • Afmetingen
    230 x 150 x 13 mm
  • Gewicht
    421 gram
  • EAN
    9789492196088
  • Paperback
    Paperback
  • Taal
    Nederlands

Gerelateerde producten

Kijkshop

Kijkshop

Hans Corbijn
€ 9,95
Wat je verkoopt ben je zelf

Wat je verkoopt ben je zelf

Erwin Wijman
€ 20,00
AI in marketing

AI in marketing

Charida Dorder
€ 27,99
De klassiekersclub

De klassiekersclub

Ryan Holiday
€ 22,99
LinkedIn Power

LinkedIn Power

Marjolein Bongers
€ 20,00