0
Vanaf €15,- geen verzendkosten.
Snelle levering aan huis, maar ook af te halen in de winkel.
Snelle levering aan huis, maar ook af te halen in de winkel.
€ 19,95

Wat maakt elke winkel, ook in moeilijke economische omstandigheden, tot een succes? Saskia Lips heeft jarenlang het shoppen gecultiveerd tot een wetenschap. Als superklant ondersteunt ze sinds 2000 individuele winkels en retailketens in alle branches om zich zo goed mogelijk te richten op de klant. Haarscherp brengt ze de kansen en bedreigingen in beeld en geeft zij de wapens waarmee elke winkel succesvol kan zijn. In een frisse en humoristische stijl schetst ze talloze praktijkvoorbeelden waarvan winkeleigenaars en -personeel zonder uitzondering beweren dat het bij hen niet voorvalt en waarvan elke klant weet dat het voortdurend gebeurt. In dit boek geeft ze alle tips en oplossingen prijs. Wie dit boek serieus ter harte neemt, heeft niet alleen uren leesplezier, maar creëert ook een zaak waar klanten massaal en met plezier hun geld besteden.

  • Bindwijze: Hardback / gebonden
  • Uitgever: Reality Bites Publishing B.V.
  • Druk: 1
  • Verschenen: apr. 2011
  • Taal: Nederlands
  • Bladzijden: 157
  • Genre: Bedrijfskunde algemeen
  • Dimensies: 226 x 154 x 15 Millimeters
  • Gewicht: 390 gram
  • EAN: 9789490783259

Reviews van klanten

Ook een review schrijven?

Log in op uw account of maak een eigen account aan.

Inloggen

Dit product heeft nog geen uitgebreide reviews

Geef uw mening en schrijf als eerste een review.

Gerelateerde producten

Marktonderzoek

Marktonderzoek

Mirjam Broekhoff
€ 58,50
Gedrag in organisaties

Gedrag in organisaties

Gert Alblas
€ 61,50
Inleiding groepsdynamica

Inleiding groepsdynamica

Gert Alblas
€ 38,95
Fit, rijk & slim

Fit, rijk & slim

Timothy Ferriss
€ 24,99