• Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk
  • Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk

Marketing: beginnen, begrijpen, bedrijven

Marketinghandboek voor ondernemen

Yoram Roemersma & Ton Borchert

Alle bindwijzen en edities

  • Paperback

    2019

    € 19,99

Marketing: beginnen, begrijpen, bedrijven

Marketinghandboek voor ondernemen

Yoram Roemersma & Ton Borchert

Paperback | Nederlands
  • Niet leverbaar
€ 19,99
  • Vanaf €15,- geen verzendkosten.
  • 30 dagen ruiltermijn voor fysieke producten

Omschrijving

Wanneer hebben we marketing nodig en waar moeten we beginnen? Hoe zit het nou met de digitale economie? En welke theorieën en modellen kunnen we het best gebruiken? In dit marketinghandboek voor ondernemen geeft Yoram Roemersma op eenvoudige wijze antwoord op deze vragen. De auteur heeft samen met Ton Borchert tientallen jaren marketingonderwijs en -praktijk geanalyseerd en gefilterd op bruikbaarheid. Met simpele afbeeldingen, voorbeelden, platgeslagen theorieën en checklijsten geven zij een snelcursus marketingmanagement. Voor iedere ondernemer of professional die géén jaren marketingonderwijs gevolgd heeft, maar wel gebruik wil maken van de kunst en wetenschap achter marketing is dit handboek onmisbaar. Dit marketinghandboek bevat: - 100+ slimme vragen om een marketingstrategie te vormen. - 30+ afbeeldingen om ingewikkelde modellen uit te leggen. - 20+ concrete tips die u morgen nog kunt toepassen. - 3 belangrijke thema’s die ons allemaal beïnvloeden: ethiek, big data en neuromarketing. - 1 uitgebreide analyse over de digitale economie. Over de auteur Yoram Roemersma (1990) is naast eigenaar van data-gedreven marketingbureau XY Marketing Solutions (XYMS) ook medebedenker van het MarketingAlgoritme, de nieuwe standaard in digitale marketing. XYMS is in 2014 ontstaan en sindsdien is XYMS bezig om iedere digitale interactie te verzamelen en te analyseren om hun klanten beter te adviseren op het gebied van digitale marketing. Yoram is te boeken voor spreekbeurten, brainstorms en gesprekken over persoonlijke ontwikkeling, ondernemerschap en ethiek.

Over de auteur Yoram Roemersma (1990) is naast eigenaar van data-gedreven marketingbureau XY Marketing Solutions (XYMS) ook medebedenker van het MarketingAlgoritme, de nieuwe standaard in digitale marketing. XYMS is in 2014 ontstaan en sindsdien is XYMS bezig om iedere digitale interactie te verzamelen en te analyseren om hun klanten beter te adviseren op het gebied van digitale marketing. Yoram is te boeken voor spreekbeurten, brainstorms en gesprekken over persoonlijke ontwikkeling, ondernemerschap en ethiek.

Specificaties

  • Uitgever
    XY Publishing Solutions
  • Vertaler
    Joop Remmé
  • Druk
    1
  • Verschenen
    jul. 2019
  • Bladzijden
    160
  • Genre
    Verkoop en marketing
  • Afmetingen
    212 x 150 x 14 mm
  • Gewicht
    314 gram
  • EAN
    9789082921908
  • Paperback
    Paperback
  • Taal
    Nederlands

Gerelateerde producten

Superfijne klanten

Superfijne klanten

Jos Burgers
€ 20,99
The brand power manifesto

The brand power manifesto

Abigail Baldwin
€ 22,95
De CX Travel Guide

De CX Travel Guide

Nienke Bloem
€ 32,95
Continuous Architecture

Continuous Architecture

Bart de Best
€ 69,50
De Customer Leader

De Customer Leader

Rudy Moenaert
€ 34,99