• Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk
  • Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk

Marketing Kernstof

Hans Vosmer & John Smal

Paperback | Nederlands
  • Leverbaar, de levertijd is 2 werkdagen.
  • Niet op voorraad in onze winkel
€ 89,95
  • Vanaf €15,- geen verzendkosten.
  • 30 dagen ruiltermijn voor fysieke producten

Omschrijving

Marketing Kernstof is een uitgebreide introductie in het vakgebied marketing. Het boek beschrijft de belangrijkste marketingbegrippen, -theorieën en -modellen. Het boek besteedt aandacht aan onderwerpen als marketingomgeving, -organisatie en -planning, consumentengedrag en markt- en marketingonderzoek. Deze nieuwe editie is uitgebreid met actuele voorbeelden en artikelen. Ten opzichte van de vorige editie is in deze editie meer aandacht gegeven aan verkoop en verkoopmanagement als essentieel onderdeel van marketing. De nieuwe editie voldoet aan de meest recente NIMA-exameneisen voor de examens voor de module NIMA A1 Marketing Medewerker en de specialisatiemodule NIMA A2 Marketing Medewerker. Bij dit boek is een apart opgavenboek beschikbaar Marketing Kernstof Opgaven. - Zeer complete introductie op het vakgebied marketing; - sluit aan bij NIMA-A exameneisen; - rijke digitale ondersteuning en apart oefenboek Marketing Kernstof Opgaven. Bij dit studieboek hoort een rijke digitale leeromgeving, Prepzone. https://campagnes.noordhoffuitgevers.nl/prepzone-titellijst/) Met Prepzone kunnen studenten zich slim voorbereiden op tentamens dankzij oefentoetsen, video’s en begrippentrainers. Ze krijgen twee jaar toegang tot Prepzone met de code voorin hun nieuwe boek. Docenten kunnen met Prepzone profiteren van extra lesmateriaal, opdrachten, collegesheets en casuïstiek door in te loggen met hun Noordhoff docentaccount. Bij dit boek kunnen docenten zelf toetsen samenstellen met behulp van www.toetsopmaat.nl. Toetsen kunnen geëxporteerd worden naar diverse formats. Doelgroep Geschikt voor hbo-studenten die een commerciële, bedrijfskundige of bedrijfseconomische opleiding volgen en voor studenten en professionals die zich voorbereiden op het NIMA A-examen. Het boek is te gebruiken vanaf de propedeuse. De auteur Hans Vosmer is docent Marketing Management aan Nyenrode Business Universiteit. Eerder was hij docent aan de opleiding Commerciële Economie van Hogeschool van Amsterdam. Hij zat in de examencommissie van het NIMA.

Specificaties

  • Uitgever
    Noordhoff
  • Druk
    9
  • Verschenen
    nov. 2019
  • Bladzijden
    620
  • Genre
    Verkoop en marketing
  • Afmetingen
    250 x 175 x 38 mm
  • Gewicht
    1303 gram
  • EAN
    9789001593551
  • Paperback
    Paperback
  • Taal
    Nederlands

Gerelateerde producten

De klassiekersclub

De klassiekersclub

Ryan Holiday
€ 22,99
AI in marketing

AI in marketing

Charida Dorder
€ 27,99
LinkedIn Power

LinkedIn Power

Marjolein Bongers
€ 20,00
Personal Branding voor zzp'ers

Personal Branding voor zzp'ers

Tom Scholte
€ 21,99