• Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk
  • Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk

Marketingcommunicatie in 14 stappen

Guy van Liemt & Gert Koot

Alle bindwijzen en edities

Marketingcommunicatie in 14 stappen

Guy van Liemt & Gert Koot

Hardback / gebonden | Nederlands
  • Niet leverbaar
€ 76,95
  • Vanaf €15,- geen verzendkosten.
  • 30 dagen ruiltermijn voor fysieke producten

Omschrijving

Winnaar Beste Marketing Studieboek 2018! Wat moet een eigentijdse marketingcommunicatieprofessional weten om succesvol te zijn? Marketingcommunicatie in 14 stappen geeft glashelder aan welke stappen nodig zijn om succes te boeken in de hedendaagse complexe wereld van marketingcommunicatie. Met marketing als uitgangspunt komen alle essentiële onderwerpen binnen marketingcommunicatie aan bod. Niet online naast offline, maar een geïntegreerde aanpak, aan de hand van de structuur van een strategisch plan. Een uitstekende voorbereiding voor de student op de latere beroepspraktijk en daarnaast een uitstekend handboek voor de marketingcommunicatieprofessional om een gefundeerd marketingcommunicatieplan te schrijven. Marketingcommunicatie in 14 stappen behandelt op een praktijkgerichte manier de nieuwste inzichten en modellen van het complete vakgebied. Uniek is de structuur en opzet van marketing naar marketingcommunicatie, de integratie van de online marketingcommunicatie in de structuur van de gehele marketingcommunicatiestrategie, de toepassing van de marketingcommunicatiebarrière en de behandeling van consumer insights. Daarnaast is er uitgebreid aandacht voor visie & missie, consumentengedrag en - behoeften, merkidentiteit & positionering en het beoordelen van creativiteit. Dit boek hoort thuis op iedere marketing- en communicatiegerichte opleiding in het hoger onderwijs en op het bureau van iedere marketingcommunicatieprofessional. Waarom kiezen voor Marketingcommunicatie in 14 stappen? - Relatie tussen marketingcommunicatiestrategie en de marketingstrategie wordt zeer helder weergegeven. - behandelt op een praktijkgerichte manier de nieuwste inzichten en modellen van het totale vakgebied - hanteert een geïntegreerde aanpak van online en offline marketingcommunicatie-instrumenten Online ondersteuning De online omgeving biedt studenten extra toetsen om mee te oefenen en verdiepingsstof. Docenten vinden er collegesheets en figuren en tabellen uit het boek. Ook kunnen zij zelf toetsen samenstellen met Toets-op-Maat.

Specificaties

  • Uitgever
    Noordhoff Uitgevers
  • Druk
    1
  • Verschenen
    jan. 2018
  • Bladzijden
    703
  • Genre
    Verkoop en marketing
  • Afmetingen
    278 x 201 x 35 mm
  • Gewicht
    1759 gram
  • EAN
    9789001820596
  • Hardback / gebonden
    Hardback / gebonden
  • Taal
    Nederlands

Gerelateerde producten

Continuous Architecture

Continuous Architecture

Bart de Best
€ 69,50
De Customer Leader

De Customer Leader

Rudy Moenaert
€ 34,99
Krijg de klik

Krijg de klik

Evi Driesen
€ 29,99
De Ritchie Story

De Ritchie Story

Jan Verlinden
€ 34,99
Vaker in de media

Vaker in de media

Janneke van Heugten
€ 35,99