• Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk
  • Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk
Hardback / gebonden | Nederlands
  • Niet leverbaar
€ 76,95
  • Vanaf €15,- geen verzendkosten.
  • 30 dagen ruiltermijn voor fysieke producten

Omschrijving

Marktonderzoek

Marktonderzoek is het complete basisboek voor studenten die werken aan een marktonderzoek. Dit boek leert je hoe je zelf een marktonderzoek kunt doen en welke methoden van dataonderzoek en data-analyse je kunt toepassen.

Waarom kiezen voor Marktonderzoek?

* compleet basisboek over marktonderzoek;
* bevat veel praktische tips en aanwijzingen;
* veel extra studie- en oefenmateriaal online.

In Marktonderzoek staat het onderzoeksproces centraal. De relatie tussen opdrachtgever en onderzoeksbureau komt uitgebreid aan bod en er is veel aandacht voor de plaats die het marketingonderzoek inneemt binnen het totale vakgebied. Het boek leert je achtereenvolgens hoe je een onderzoeksplan maakt en hoe je zelf een onderzoek uitvoert. Je krijgt een gedegen uitleg van de relevante marktonderzoektheorie, maar ook praktische tips voor het maken van een vragenlijst en een rapport. Dit maakt het boek heel toegankelijk.

Deze negende editie is geheel geactualiseerd. Er is informatie toegevoegd over het doen van social media research en het werken met big data. Hierbij komen ook Google Analytics en Google Trends aan bod. Het hoofdstuk over het onderzoeksplan sluit nu beter aan op de vragen uit het onderwijsveld. Hoofdstuk 15 en 16 zijn aangepast aan de nieuwste versie van SPSS. Marktonderzoek is ook verkrijgbaar als e-book.

Online ondersteuning
Bij het nieuwe boek krijg je een unieke code. Deze code biedt toegang tot Prepzone, een rijke digitale leeromgeving. Hier vind je allerlei toetsvragen, cases, opdrachten, flitscolleges, begrippentrainers en extra studiemateriaal. Zo kun je je nóg beter voorbereiden op je tentamens!

Specificaties

  • Uitgever
    Noordhoff
  • Druk
    9
  • Verschenen
    apr. 2015
  • Bladzijden
    462
  • Genre
    Verkoop en marketing
  • Afmetingen
    248 x 178 x 25 mm
  • Gewicht
    956 gram
  • EAN
    9789001861292
  • Hardback / gebonden
    Hardback / gebonden
  • Taal
    Nederlands

Gerelateerde producten

Krijg de klik

Krijg de klik

Evi Driesen
€ 29,99
Doe, dump of delegeer

Doe, dump of delegeer

Rik Moons
€ 34,99
De Ritchie Story

De Ritchie Story

Jan Verlinden
€ 34,99
Vaker in de media

Vaker in de media

Janneke van Heugten
€ 35,99
Kijkshop

Kijkshop

Hans Corbijn
€ 9,95
Wat je verkoopt ben je zelf

Wat je verkoopt ben je zelf

Erwin Wijman
€ 20,00