• Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk
  • Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk
Paperback | Nederlands
  • Op werkdagen voor 23 uur besteld, dezelfde dag verstuurd.
  • Niet op voorraad in onze winkel
€ 81,95
  • Vanaf €15,- geen verzendkosten.
  • 30 dagen ruiltermijn voor fysieke producten

Omschrijving

Marktonderzoek is het complete basisboek voor alle opleidingen waar studenten in het kader van afstuderen of stage zelf marktonderzoek doen. Het onderzoeksproces staat centraal, waarbij de nadruk ligt op het onderlinge verband tussen de verschillende fasen van onderzoek. Er is uitgebreide aandacht voor het formuleren van het theoretisch kader, de centrale vraag en de deelvragen. De verschillende onderzoeksvormen – kwalitatief en kwantitatief – worden beschreven, vanuit een praktische how to-benadering. De belangrijkste wijziging in deze vernieuwde, tiende editie is de nieuwe structuur. Deze volgt nu de verschillende fasen van de onderzoekscyclus: Probleemanalyse, Onderzoeksopzet, Uitvoering, Analyse, Rapportage en presentatie. Daarnaast is er een uitgebreide paragraaf toegevoegd over A/B testing, usability testing en user experience en een hoofdstuk over (digital) analytics.

Specificaties

  • Uitgever
    Noordhoff
  • Druk
    10
  • Verschenen
    jan. 2021
  • Bladzijden
    486
  • Genre
    Communicatiewetenschappen
  • Afmetingen
    248 x 178 x 22 mm
  • Gewicht
    853 gram
  • EAN
    9789001891244
  • Paperback
    Paperback
  • Taal
    Nederlands

Gerelateerde producten

Goed verhaal!

Goed verhaal!

Herman Wegter
€ 24,99
De eerste minuut

De eerste minuut

Chris Fenning
€ 20,00
Miscommunicatie

Miscommunicatie

L.H.F. Muskens
€ 17,99
Taakverdeling zonder Stress - Balans

Taakverdeling zonder Stress - Balans

Joyce Staneke-Meuwissen
€ 21,95
Ontdek PCM

Ontdek PCM

Jérôme Lefeuvre
€ 10,00
L'auditeur de sécurité

L'auditeur de sécurité

Robert Verhulst
€ 39,00