0
Vanaf €15,- geen verzendkosten.
I.v.m. de drukte bij PostNL kan vertraging in de levering optreden.
Snelle levering aan huis, maar ook af te halen in de winkel.
€ 39,95

Ondervinden kinderen last van veel televisiekijken? Heeft een mediaboodschap invloed op het gedrag of de meningsvorming van mensen? Waarom en waarvoor gebruiken we de media? Niet alleen sociale wetenschappers, maar ook politici, opvoeders en anderen hebben zich de afgelopen decennia steeds meer beziggehouden met deze vragen. In Media en publiek worden de belangrijkste theorieën besproken die binnen communicatiewetenschap gangbaar zijn en betrekking hebben op de werking van de media. Veel van deze theorieën zijn gericht op het verklaren van effecten van de media op het publiek. Daarnaast worden ook theorieën besproken die de relatie tussen media en publiek meer vanuit het standpunt van het publiek bekijken en het mediagebruik proberen te verklaren. De wereld van de communicatie verandert razendsnel. Deze zevende druk is geheel herzien en geactualiseerd. Media en publiek is geschreven voor studenten communicatie in het hoger onderwijs en geïnteresseerden in de media en hun effecten.

  • Bindwijze: Paperback / Ingenaaid
  • Uitgever: Boom uitgevers Amsterdam
  • Druk: 7
  • Verschenen: mei 2014
  • Taal: Nederlands
  • Genre: Communicatiekunde algemeen
  • Dimensies: 240 x 170 x 16 Millimeters
  • Gewicht: 548 gram
  • EAN: 9789462363878

Reviews van klanten

Ook een review schrijven?

Log in op uw account of maak een eigen account aan.

Inloggen

Dit product heeft nog geen uitgebreide reviews

Geef uw mening en schrijf als eerste een review.

Gerelateerde producten

Nudging de gemeenteraad

Nudging de gemeenteraad

David Kok
€ 25,75
De clash voorbij

De clash voorbij

Peggy de Prins
€ 29,50
Making Media

Making Media

Mark Deuze
€ 29,50
De kleine Keynes

De kleine Keynes

Harry van Dalen
€ 11,99