• Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk
  • Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk

Merkpositionering

brug tussen marketing en communicatie

Karel Jan Alsem & Erik Kostelijk

Merkpositionering
Merkpositionering

Alle bindwijzen en edities

Merkpositionering

brug tussen marketing en communicatie

Karel Jan Alsem & Erik Kostelijk

Paperback | Nederlands
  • Op werkdagen voor 23 uur besteld, dezelfde dag verstuurd.
  • Niet op voorraad in onze winkel
€ 57,50
  • Vanaf €15,- geen verzendkosten.
  • 30 dagen ruiltermijn voor fysieke producten

Omschrijving

Merkpositionering is een duidelijke en praktische handleiding over het positioneren van merken. Toegankelijk geschreven en onmisbaar als je wilt werken in marketing- of communicatie. Waarom kiezen voor Merkpositionering? * veel aansprekende en actuele voorbeelden; * aandacht voor theorie én praktijk; * handige ondersteunende website met extra studiemateriaal. Een onderscheidende merkpositie is cruciaal voor ieder bedrijf en iedere organisatie. Die merkpositie vormt namelijk de basis voor alle verder marketingbeslissingen die je neemt. Je zou kunnen zeggen dat merkpositionering de brug is tussen marketing aan de ene kant en communicatie aan de andere kant. Toch wordt er aan dit onderwerp in de meeste marketing- en communicatieboeken maar weinig aandacht besteed. Merkpositionering brengt daar verandering in. Dit boek focust namelijk volledig op dit binnen de marketingstrategie zo belangrijke onderwerp. Het bevat de meest recente theorie over merkpositionering. Zo is er volop aandacht voor het gedachtegoed van Byron Sharp en ook het Value Compass komt uitgebreid aan de orde. Ook leer je welke relaties er zijn tussen merkpositionering en onderwerpen als merknaam, merkarchitectuur, communicatie en personeel. Maar het boek leert je ook stap voor stap hoe je het positioneren van een merk aanpakt. Dit maakt het een onmisbaar handboek als je je met marketingstrategie bezighoudt, of wilt gaan bezighouden. Het boek is ook verkrijgbaar als e-book. Online ondersteuning Op de ondersteunende website vind je toetsvragen en weblinks. Hiermee kun je je kennis over merkpositionering toetsen en verder vergoten. Erg handig bij het voorbereiden op je tentamens!

Specificaties

  • Uitgever
    Noordhoff Uitgevers
  • Druk
    1
  • Verschenen
    feb. 2016
  • Bladzijden
    340
  • Genre
    Verkoop en marketing
  • Afmetingen
    243 x 172 x 13 mm
  • Gewicht
    504 gram
  • EAN
    9789001862688
  • Paperback
    Paperback
  • Taal
    Nederlands

Gerelateerde producten

Krijg de klik

Krijg de klik

Evi Driesen
€ 29,99
Vaker in de media

Vaker in de media

Janneke van Heugten
€ 35,99
Kijkshop

Kijkshop

Hans Corbijn
€ 9,95
De klassiekersclub

De klassiekersclub

Ryan Holiday
€ 22,99
AI in marketing

AI in marketing

Charida Dorder
€ 27,99