0
Mind the gap
Mind the gap

Mind the gap

stappenplan identiteit en imago

Jaap van der Grinten & Helma Wijnand-Schut

Paperback / Ingenaaid | Nederlands
  • Op werkdagen voor 23 uur besteld, de volgende dag geleverd.
  • Niet op voorraad in onze winkel
€ 28,95
Omschrijving

Een sterk imago geeft een organisatie concrete voordelen. De beurskoers is hoger, klanten zijn trouwer en medewerkers loyaler. Met een gap-analyse breng je de verschillen tussen de identiteit en het imago van een organisatie in kaart. Het helpt je bij het maken van de juiste keuzes ter versterking van het imago. Over de inhoud Met het praktische stappenplan in Mind the Gap kunnen studenten snel en eenvoudig een gap-analyse uitvoeren. Iedere stap wordt in een apart hoofdstuk uitgewerkt met behulp van voorbeelden en praktische tips. Nieuw in de vierde druk * Nieuwe casuïstiek * Website: op www.mindthegap4edruk.nl staan voor studenten en docenten per stap praktijkopdrachten, toetsvragen, cases, downloads en handige tips en tools Lezers over dit boek: 'Echt praktisch, goed uitgelegd en mooi geïllustreerd. Superblij!' Lezersrecensie op bol.com, 24/5/2016 'Duidelijk en toegankelijk opgezet studieboek. Makkelijk leesbaar, handig en praktisch in het gebruik. Veel actuele en verduidelijkende voorbeelden.' Lezersrecensie op bol.com, 19/11/2015 'Ideaal boek voor tijdens het afstuderen' Lezersrecensie op bol.com, 23/5/2014 Uniek aan dit boek * Succesvolle titel al jaren geliefd bij studenten * Vast onderdeel binnen de curricula van communicatie-opleidingen * In vijf praktische stappen naar een gap-analyse met conclusies en duidelijke aanpak van het imagovraagstuk * Praktisch ingestoken website met praktijkopdrachten en toetsvragen Extra materiaal De theorie in dit boek wordt ondersteund door een praktijkgerichte website. Op www.mindthegap4edruk.nl staan voor studenten en docenten per stap praktijkopdrachten, toetsvragen, cases, downloads en handige tips en tools. Doelgroep * Hbo-studenten (jaar 1) binnen opleidingen: communicatie, media, informatie & communicatie, commerciële economie en/of met een vak corporate communicatie, positioneren, merkenmanagement, marketing & communicatie of identiteit & imago * Beginnende professionals in de corporate communicatie die meer willen weten over merkenmanagement en positionering Over de auteurs Jaap van der Grinten en Helma Weijnand-Schut werken al vijftien jaar samen bij de opleiding communicatie van Hogeschool Inholland. Doorlopend doen zij onderzoek naar het managen van identiteit en imago. En naar de rol die designmanagement kan spelen bij het zichtbaar maken van organisatie-identiteit.

Specificaties
  • Uitgever
    Boom
  • Druk
    4
  • Verschenen
    mei 2017
  • Bladzijden
    168
  • Genre
    Communicatiekunde algemeen
  • Afmetingen
    220 x 150 x 10 mm
  • Gewicht
    280 gram
  • EAN
    9789024406906
  • Bindwijze
    Paperback / Ingenaaid
  • Taal
    Nederlands

Reviews van klanten

Ook een review schrijven?

Log in op uw account of maak een eigen account aan.

Inloggen

Gerelateerde producten

Essentie van communicatie

Essentie van communicatie

Wil Michels
€ 39,95
Mind the gap

Mind the gap

Jaap van der Grinten
€ 28,95
Spreken met passie

Spreken met passie

Henk Jan Kamsteeg
€ 19,99
Storytelling

Storytelling

Joost Schrickx
€ 26,95
De inzet van touchpoints

De inzet van touchpoints

Renée van Zijl
€ 18,95