0
Vanaf €15,- geen verzendkosten.
Snelle levering aan huis, maar ook af te halen in de winkel.
Snelle levering aan huis, maar ook af te halen in de winkel.
€ 37,95

This book discusses creative industries from the perspectives of economics, management, psychology, law, geography, and policy. The book combines views on how creativity is turned into economic, business and social value, as well as contemporary trends, digital technologies and creative industries in emerging economies such as China and India

  • Bindwijze: Paperback / Ingenaaid
  • Uitgever: Oxford University Press
  • Verschenen: jan. 2017
  • Taal: Engels
  • Bladzijden: 576
  • Genre: Politieke economie
  • Dimensies: 245 x 171 x 31 Millimeters
  • Gewicht: 982 gram
  • EAN: 9780198787792

Reviews van klanten

Ook een review schrijven?

Log in op uw account of maak een eigen account aan.

Inloggen

Dit product heeft nog geen uitgebreide reviews

Geef uw mening en schrijf als eerste een review.

Gerelateerde producten

Economics Rules

Economics Rules

Dani (ford Foundation Professor Of International Political Economy At The John F. Kennedy School Of Government Rodrik
€ 14,95
Shock Doctrine

Shock Doctrine

Naomi Klein
€ 12,95
Easternisation

Easternisation

Gideon Rachman
€ 19,95
Euro

Euro

Joseph E. (columbia University) Stiglitz
€ 18,95
Innovation And Its Enemies

Innovation And Its Enemies

Calestous Juma
€ 31,95