• Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk
  • Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk

Power Brands 2.0

Marc Oosterhout

Power Brands 2.0
Power Brands 2.0

Alle bindwijzen en edities

  • Paperback

    2019

    € 19,95

Power Brands 2.0

Marc Oosterhout

Paperback | Nederlands
  • Op werkdagen voor 23 uur besteld, dezelfde dag verstuurd.
  • Op voorraad in onze winkel. Afhalen tijdens openingsuren.
€ 19,95
  • Vanaf €15,- geen verzendkosten.
  • 30 dagen ruiltermijn voor fysieke producten

Omschrijving

Apple, Airbnb, Nike, Google, Starbucks, Nespresso, Jamie Oliver, Obama, GroenLinks, Uber, IKEA of HEMA. De Power Brands van nu. Merken waar mensen liefde voor koesteren. Merken die kracht uitstralen in alles wat ze doen. Ze zijn toonaangevend in het nieuwe merkdenken. Maar waarom zijn ze zo succesvol? Wat is hun geheim? En wat kunnen we van ze leren om zelf een Power Brand te worden. Dit boek laat je kennis maken met de twaalf heldere wetten van het nieuwe merkdenken. Om zo stap voor stap een Power Brand te ontwikkelen. Nuttig en waardevol voor commerciële merken. Van start-up tot corporate. Maar zeker ook voor maatschappelijke merken, zoals politieke partijen, NGO’s of publieke organisaties, denk aan ziekenhuizen, universiteiten, ministeries of gemeenten. Een handzaam boek voor iedereen die gelooft dat een sterk merk je succes brengt. Marc Oosterhout is merkdeskundige en een van de oprichters van het grootste onafhankelijke reclamebureau van Nederland, N=5. Marc studeerde communicatiewetenschap en economie. Hij ontwikkelde zich de afgelopen 30 jaar tot een van de bekendste merkstrategen van Nederland. Eerder schreef Marc Power Brands (2013), over de zeven principes van het nieuwe merkdenken. En De Kunst van het Kiezen, een boek over politieke marketing (2017).

Specificaties

  • Uitgever
    Adfo Books
  • Druk
    1
  • Verschenen
    nov. 2019
  • Genre
    Verkoop en marketing
  • Afmetingen
    221 x 160 x 12 mm
  • Gewicht
    342 gram
  • EAN
    9789492196347
  • Paperback
    Paperback
  • Taal
    Nederlands

Gerelateerde producten

Continuous Architecture

Continuous Architecture

Bart de Best
€ 69,50
De Customer Leader

De Customer Leader

Rudy Moenaert
€ 34,99
Krijg de klik

Krijg de klik

Evi Driesen
€ 29,99
Opdrachtgever gezocht

Opdrachtgever gezocht

Jan Willem van den Brink
€ 37,50
Kijkshop

Kijkshop

Hans Corbijn
€ 9,95