• Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk
  • Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk

Online marketing in de zorg

Power to the people

Marian Draaisma & Sjors van Leeuwen

Online marketing in de zorg
Online marketing in de zorg

Alle bindwijzen en edities

Online marketing in de zorg

Power to the people

Marian Draaisma & Sjors van Leeuwen

Hardback / gebonden | Nederlands
  • Op werkdagen voor 23 uur besteld, dezelfde dag verstuurd.
  • Niet op voorraad in onze winkel
€ 34,95
  • Vanaf €15,- geen verzendkosten.
  • 30 dagen ruiltermijn voor fysieke producten

Omschrijving

De komst van internet, sociale media, mobiele telefoons en apps heeft de Nederlandse gezondheidszorg flink opgeschud. Mensen klikken, liken, posten en reageren met hun pc, laptop of smartphone dat het een lieve lust is. De digitale zorgconsument is niet meer weg te denken en heeft nog steviger de touwtjes in handen. De dialoog en samenwerking tussen mensen en organisaties is de afgelopen jaren volledig veranderd. Daarnaast kunnen we met nieuwe technologieën de zorg beter, goedkoper en klantgerichter maken. We praten over de kansen van digitale zorg, e-health en personalized healthcare om aan te geven dat de gezondheidszorg voor grote veranderingen staat. Cocreatie en open innovatie zijn de toverwoorden van vandaag. In dit tweede boek van Power to the people over online marketing in de zorg staat de digitale zorgconsument centraal en hoe Pluryn daarop inspeelt. Daarmee delen we graag onze kennis en ervaring over de digitalisering van de zorg en het online marketingproces bij Pluryn. Power to the people staat boordevol praktische inzichten, praktijkvoorbeelden, concepten, ontwerpen en tips. Het vormt een uitstekend hulpmiddel voor iedereen die zich wil oriënteren op online marketing in de zorg of zich bezighoudt met het uitstippelen van het online marketingbeleid. Het eerste deel van Power to the people over marketing in de zorg beschrijft hoe je als zorgorganisatie markt- en klantgerichter wordt en hoe je marketing als nieuwe discipline invoert in de zorg. Het boek beschrijft hoe Pluryn dit heeft aangepakt en wat daarbij de belangrijkste lessons learned zijn geweest.

Specificaties

  • Uitgever
    Pluryn
  • Druk
    1
  • Verschenen
    feb. 2018
  • Genre
    Verkoop en marketing
  • Afmetingen
    266 x 228 x 21 mm
  • Gewicht
    944 gram
  • EAN
    9789082340310
  • Hardback / gebonden
    Hardback / gebonden
  • Taal
    Nederlands

Gerelateerde producten

The brand power manifesto

The brand power manifesto

Abigail Baldwin
€ 22,95
De Ritchie Story

De Ritchie Story

Jan Verlinden
€ 34,99
De CX Travel Guide

De CX Travel Guide

Nienke Bloem
€ 32,95
Continuous Architecture

Continuous Architecture

Bart de Best
€ 69,50
De Customer Leader

De Customer Leader

Rudy Moenaert
€ 34,99