• Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk
  • Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk

Prikkel de koopknop

Kansen voor het fysieke winkelspel - nu en in de toekomst

Carin Frijters

Prikkel de koopknop
Prikkel de koopknop

Alle bindwijzen en edities

Prikkel de koopknop

Kansen voor het fysieke winkelspel - nu en in de toekomst

Carin Frijters

Paperback | Nederlands
  • Op werkdagen voor 23 uur besteld, dezelfde dag verstuurd.
  • Niet op voorraad in onze winkel
€ 42,50
  • Vanaf €15,- geen verzendkosten.
  • 30 dagen ruiltermijn voor fysieke producten

Omschrijving

Dagelijks lees je berichten over de veranderende retailwereld die beleving moet bieden. Retailen gaat tegenwoordig over zoveel meer dan over producten. En toch maken de meeste retailers zich nog steeds alleen maar druk over hun handel. In plaats van over een alomvattende aanpak om de klant een naadloze ervaring te bieden tijdens zijn klantreis. Prikkel de Koopknop − dat alweer zijn derde druk beleeft − helpt retailers het heft in eigen hand te nemen in een tijd waar de ontwikkelingen in retail razendsnel gaan en kopen op internet nóg normaler is dan een paar jaar geleden. Aan jou als de retailer de taak om consumenten te prikkelen en hun koopknop te raken. Verleiden, verkopen en verbinden, daar gaat 'Prikkel de Koopknop' over. Zodat je omzet kunt blijven genereren. In deze geactualiseerde druk met nieuwe formules, zoals HKMX en JŪTTU, komt echt alles aan bod: van klant en concept tot ontwerp, winkelindeling, retailmerchandise én een uitgebreide technologie-update. Met veel inspirerende voorbeelden en nieuwe tactieken om van 'een space een place' te maken en de consument te prikkelen door de juiste inzet van retailtechnologie, instore communicatie, licht, kleur, geluid en geur. Theorie en praktijk, handige tips en meer complexe strategieën vullen elkaar aan. Kortom, een praktisch boek waarin actuele cases en ontwikkelingen, theorie en de visie van experts elkaar afwisselen. Om ook van jouw space een place te kunnen maken. Aan het woord komen onder anderen Philips Lighting, Kega, MOOD:, Materia, Diebold Nixdorf, Breque Consultancy, Branddoctors, Apha One, Trendslator, Sizzer, Annindriya, GfK en Creatieve Kwesties. 'Prikkel de Koopknop' is volgens lezers een must read voor iedereen met een passie voor retail. Met een voorwoord door Rupert Parker Brady.

Auteur en retailexpert Carin Frijters werd zelf nog niet achter de toonbank geboren, maar het scheelde niet veel. Ze maakte er logischerwijs haar vak van. Frijters wordt veelvuldig ingezet als inspirator, dagvoorzitter, klankbord en coach. Vanuit CF retail adviseert ze klanten hoe ze hun winkelconcept nog beter kunnen maken en bouwt ze aan onderscheidende concepten.

Specificaties

  • Uitgever
    Carin Frijters
  • Druk
    3
  • Verschenen
    dec. 2017
  • Bladzijden
    285
  • Genre
    Verkoop en marketing
  • Afmetingen
    299 x 202 x 24 mm
  • Gewicht
    917 gram
  • EAN
    9789081951135
  • Paperback
    Paperback
  • Taal
    Nederlands

Gerelateerde producten

Superfijne klanten

Superfijne klanten

Jos Burgers
€ 20,99
The brand power manifesto

The brand power manifesto

Abigail Baldwin
€ 22,95
De CX Travel Guide

De CX Travel Guide

Nienke Bloem
€ 32,95
Continuous Architecture

Continuous Architecture

Bart de Best
€ 69,50
De Customer Leader

De Customer Leader

Rudy Moenaert
€ 34,99