• Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk
  • Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk
Paperback | Nederlands
  • Op werkdagen voor 23 uur besteld, dezelfde dag verstuurd.
  • Niet op voorraad in onze winkel
€ 79,95
  • Vanaf €15,- geen verzendkosten.
  • 30 dagen ruiltermijn voor fysieke producten

Omschrijving

Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze 8e editie van Principes van marketing bieden we jou meerwaarde door je op een brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing. Het boek is overzichtelijk opgedeeld in de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek en implementatie/evaluatie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan, dat vervolgens de blauwdruk vormt voor het te volgen marketingbeleid. De indeling van dit boek sluit dus goed aan bij de manier waarop marketing daadwerkelijk in de praktijk wordt toegepast. In deze editie zijn nieuwe, actuele cases en voorbeelden toegevoegd van Nederlandse en Vlaamse bedrijven, zowel op het gebied van marketing tussen bedrijf en consument als tussen bedrijven onderling. Het boek is volledig geactualiseerd, met meer aandacht voor online marketing en sociale media. Uiteraard is er ook oog geweest voor de implicaties van de COVID-19-pandemie. Daarnaast wordt de geïntegreerde marketingstrategie uitgebreid behandeld en is er meer aandacht voor maatschappelijk verantwoord ondernemen. Ten slotte komt de customer journey (klantreis) in deze editie uitvoerig aan bod. Principes van marketing is geschreven voor studenten in het hoger onderwijs en bruikbaar voor elke studie waarin marketing aan bod komt. Het is een standaardwerk voor marketingstudenten én -professionals. Dit boek wordt geleverd met een toegangscode voor MyLab: een online leeromgeving met ondersteunend studie- en lesmateriaal voor zowel studenten als docenten. Je vindt hier onder andere: • Het volledige boek in digitale vorm (eText) • Een begrippentrainer • Meerkeuzevragen met feedback • Cases • Discussievragen • Verdiepend materiaal • Animaties • Alle figuren en tabellen uit het boek Philip Kotler is hoogleraar International Marketing aan de Kellogg Graduate School of Management. Gary Armstrong is emeritus hoogleraar aan de Kenan-Flagler Business School. Lloyd C. Harris is directeur van de Marketing Group en hoogleraar marketing aan de Birmingham Business School. Hongwei He is hoogleraar marketing aan de Alliance Manchester Business School. Dit boek is bewerkt voor de Nederlandstalige markt door Ton Borchert, docent marketing aan de Hogeschool Utrecht; Ed Feijen, docent (strategische) marketing aan de Hogeschool Leiden; Marc Logman, doctor in de Toegepaste Economische Wetenschappen en docent marketing en business modeling aan de KU Leuven en UHasselt; Peter Nonhof, docent marketing aan NHL Stenden Hogeschool; Erno Pickee, oprichter van Your Legacy Academy.

Specificaties

  • Uitgever
    Pearson Benelux B.V.
  • Druk
    8
  • Verschenen
    feb. 2021
  • Genre
    Onderwijs: bedrijfswetenschappen en economie
  • Afmetingen
    271 x 206 x 28 mm
  • Gewicht
    1311 gram
  • EAN
    9789043038065
  • Paperback
    Paperback
  • Taal
    Nederlands

Gerelateerde producten