0
Red de winkel!

Red de winkel!

zo kan het niet langer

Cor Molenaar

Paperback / Ingenaaid | Nederlands
Red de winkel!
  • Op werkdagen voor 23 uur besteld, de volgende dag geleverd.
  • Niet op voorraad in onze winkel
€ 35,50
Omschrijving

Het gaat niet goed met de Nederlandse retailhandel. Omzetten stagneren en marges staan onder druk, terwijl internetverkopen met 10% stijgen per jaar. Naar een nieuw businessmodel Toch is er wel toekomst voor winkels. Juist nu internet het koopplatform van de toekomst is. Alleen wordt het anders dan we nu denken. In Red de winkel! legt (e-)marketing expert Cor Molenaar uit hoe technologie en internet winkels eerder een voorsprong bieden dan de altijd gedachte teloorgang. Het klassieke businessmodel van winkels moet hiervoor wel op de schop, anders komt de klant nooit centraal te staan. Handvatten, tips en cases Waar in de bestseller Het einde van winkels? vooral de ontwikkelingen in de detailhandel en het koopgedrag van klanten werden ontleed, biedt Molenaar in Red de winkel! een praktischer aanpak met handvatten, tips en cases waarmee ondernemers, gemeentes en vastgoed-exploitanten het nieuwe retaillandschap kunnen vormgeven. Internet als kans Met zijn scherpe visie op de rol van gemeentes, vastgoedmarkt en fabrikanten, maar ook van de winkels zelf, weet Molenaar weer de vinger op de zere plek te leggen en het vizier bij alle partijen op scherp te krijgen. Want hoewel internet nu vooral als dreiging wordt gezien, benadrukt de (e-)marketing expert dat het winkels juist een significant voordeel kan bieden. Hoe je dat optimaal moet benutten en hoe betrokken partijen daarbij ingezet kunnen worden lees je in dit boek; de redding van winkels. Over de auteur Cor Molenaar is buitengewoon Hoogleraar eMarketing&Distance Selling bij RSM/ErasmusUniversiteit te Rotterdam en zelfstandig adviseur. Zijn vorige boek Het einde van winkels? was spraakmakend.

Specificaties
  • Uitgever
    Boom uitgevers Amsterdam
  • Druk
    1
  • Verschenen
    dec. 2016
  • Bladzijden
    192
  • Genre
    Management algemeen
  • Dimensies
    240 x 160 x 13 Millimeters
  • Gewicht
    390 gram
  • EAN
    9789024407835
  • Bindwijze
    Paperback / Ingenaaid
  • Taal
    Nederlands

Reviews van klanten

Ook een review schrijven?

Log in op uw account of maak een eigen account aan.

Inloggen

Gerelateerde producten

Procesmanagement

Procesmanagement

Hans de Bruijn
€ 39,99
Aanbesteden doe je zo

Aanbesteden doe je zo

Hein van der Horst
€ 85,02
Zo maak je een facilitair plan

Zo maak je een facilitair plan

Ronald Beckers
€ 22,95
Gedrag in organisaties

Gedrag in organisaties

Gert Alblas
€ 65,95
Mission Possible

Mission Possible

Caroline Beumer-Peeters
€ 22,00