• Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk
  • Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk

Schrijven voor het Brein

Psychologisch beïnvloeden met tekst

Wim van der Mark, Martin van Kranenburg & Michel Rolvink

Alle bindwijzen en edities

  • Paperback

    2022

    € 34,95

Schrijven voor het Brein

Psychologisch beïnvloeden met tekst

Wim van der Mark, Martin van Kranenburg & Michel Rolvink

Paperback | Nederlands
  • Op werkdagen voor 23 uur besteld, dezelfde dag verstuurd.
  • Niet op voorraad in onze winkel
€ 34,95
  • Vanaf €15,- geen verzendkosten.
  • 30 dagen ruiltermijn voor fysieke producten

Omschrijving

Na het lezen van dit boek: 1. Weet je hoe het brein scant, leest en tekst verwerkt. 2. Schrijf je tekst die in het onbewuste brein direct binnenkomt en het bewuste brein aanzet tot actie. 3. Pas je bewezen neuromarketingtechnieken toe in tekst. 4. Zijn je teksten vlotter, actiever en persoonlijker. 5. Weet je hoe je de emotie bij jouw lezer wél weet te raken. 6. Weet je wat de Hobson+1 voor jouw omzet kan betekenen. 7. Weet je lezer waarom ze voor jou moeten kiezen en niet voor iemand anders. 8. Kun je als marketeer en ondernemer beoordelen wanneer een tekst goed is én wanneer niet.

Wim van der Mark (1954) raakte al voor 1990 gefascineerd door de kracht van tekst in direct mailings. Hij organiseerde in die periode seminars met prof. Siegfried Vögele. Het was Vögele die hem inspireerde om professioneel trainer te worden. Sindsdien is hij schrijftrainer met geen ander doel dan de resultaten van klanten te verbeteren met tekst. Hij gaf ruim 2.500 trainingen en schreef drie bestsellers over tekst, waarvan in totaal 23.000 exemplaren over de toonbank gingen. Martin van Kranenburg (1968) is een van de meest gevraagde conversie, personalisatie en neuromarketing sprekers in Nederland. Docent van het jaar bij Beeckestijn Business School en de #1 spreker op de Webwinkel Vakdagen. Martin is schrijver van de populaire whitepaper ‘Online beïnvloeden’, waarin hij de principes van Robert B. Cialdini heeft vertaald naar een online omgeving. Naast Beeckestijn Business School is Martin docent bij Emerce, The Talent Institute Amsterdam, Erasmus Marketing Institute, NXT Pharma, SchaalX en NIMA. Michel Rolvink (1985) is geboren met inkt in zijn bloed. Als professioneel copywriter werkt hij voor grote merken en bedrijven zoals Boska Holland, nlmtd en Heycar. Hij combineert SEO-teksten met bewezen psychologische beïnvloedingstechnieken. Michel was een van de eerste cursisten van Schrijven voor het Brein en was voor Wim en Martin de stok achter de deur voor het schrijven van dit boeken bewaakte de stijl. Wim en Martin startten in november 2020 de populaire e-learning Schrijven voor het Brein.

Specificaties

  • Uitgever
    Schrijven voor het Brein
  • Druk
    1
  • Verschenen
    nov. 2022
  • Bladzijden
    136
  • Genre
    Verkoop en marketing
  • Afmetingen
    242 x 172 x 10 mm
  • Gewicht
    349 gram
  • EAN
    9789090366111
  • Paperback
    Paperback
  • Taal
    Nederlands

Gerelateerde producten

Kijkshop

Kijkshop

Hans Corbijn
€ 9,95
Wat je verkoopt ben je zelf

Wat je verkoopt ben je zelf

Erwin Wijman
€ 20,00
AI in marketing

AI in marketing

Charida Dorder
€ 27,99
De klassiekersclub

De klassiekersclub

Ryan Holiday
€ 22,99
LinkedIn Power

LinkedIn Power

Marjolein Bongers
€ 20,00