• Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk
  • Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk

Six Star Service

Maak een onvergetelijke indruk op je klanten

Sydney Brouwer

Six Star Service
Six Star Service

Alle bindwijzen en edities

Six Star Service

Maak een onvergetelijke indruk op je klanten

Sydney Brouwer

Hardback / gebonden | Nederlands
  • Op werkdagen voor 23 uur besteld, dezelfde dag verstuurd.
  • Niet op voorraad in onze winkel
€ 23,99
  • Vanaf €15,- geen verzendkosten.
  • 30 dagen ruiltermijn voor fysieke producten

Omschrijving

Veel organisaties willen fans maken van klanten, maar slechts weinige lukt dat. Klanten worden namelijk niet zomaar fans, daar moet je echt wel wat voor doen. Geweldige service leveren bijvoorbeeld. Service die zo goed is dat klanten het onthouden, het doorvertellen en wild enthousiast worden over jouw organisatie. Service die de verwachting van klanten echt overtreft omdat hij persoonlijk én op maat is, en daarom een extra ster verdient: een zesde ster. Dát is Six Star Service. Service die een onvergetelijke indruk op je klanten achterlaat.

In zijn nieuwe boek Six Star Service deelt Sydney Brouwer simpele maar doeltreffende inzichten om die service te verlenen. Door het volgen van de principes uit dit boek kan iedereen een memorabele beleving creëren voor klanten, collega’s en anderen die zaken doen met een organisatie. Een boek boordevol voorbeelden en anekdotes uit de praktijk die inspireren om ook een extra stap te zetten voor de klant!

  • Maakt een geweldige klantbeleving simpel, concreet en voor iedereen toepasbaar.
  • Van de auteur van de bestseller Klantgericht Leiderschap.

‘Sydney schrijft zoals hij lezingen houdt: met veel enthousiasme. Daarbij zit Six Star Service vol met inspirerende anekdotes en praktische tips. Kortom, een echte aanrader!’ – Remko Amesz, Directeur Klantvriendelijkheid, AMP Groep

‘In Six Star Service maakt Sydney het bieden van een geweldige klantbeleving concreet en toepasbaar voor iedereen.’ – Maarten Oosterhoff, Global Director Customer Excellence, Bugaboo

Trefwoorden: Klantbeleving service reviews handleiding

Specificaties

  • Uitgever
    Van Duuren Management
  • Druk
    1
  • Verschenen
    aug. 2020
  • Bladzijden
    144
  • Genre
    Management en managementtechnieken
  • Afmetingen
    216 x 147 x 16 mm
  • Gewicht
    330 gram
  • EAN
    9789089655431
  • Hardback / gebonden
    Hardback / gebonden
  • Taal
    Nederlands

Gerelateerde producten

Waarom vrouwen minder verdienen

Waarom vrouwen minder verdienen

Sophie van Gool
€ 17,50
Optimaal

Optimaal

Daniël Goleman
€ 24,99
Dit is coachen

Dit is coachen

Karsten van Slooten
€ 24,95