• Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk
  • Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk

Sportmarketing: waardecreatie binnen de sport

Robert Kok & Hugo Gruijters

Sportmarketing: waardecreatie binnen de sport
Sportmarketing: waardecreatie binnen de sport

Alle bindwijzen en edities

Sportmarketing: waardecreatie binnen de sport

Robert Kok & Hugo Gruijters

Paperback | Nederlands
  • Niet leverbaar
€ 39,75
  • Vanaf €15,- geen verzendkosten.
  • 30 dagen ruiltermijn voor fysieke producten

Omschrijving

Sportmarketing is een groeiend vakgebied dat een grote rol speelt in de internationale sportwereld. Binnen dit vakgebied wordt er onderscheid gemaakt tussen marketing van sport en sport als marketingmiddel (sportsponsoring). In dit boek is gekozen voor een focus op de marketing van sport. Het boek is geschreven vanuit een strategisch marketingperspectief en geeft studenten in het hoger onderwijs maar ook professionals in het werkveld duidelijke handvatten voor het schrijven van een sportmarketingplan. De verschillende onderdelen van een sportmarketingplan worden een voor een behandeld aan de hand van theorie en praktijkcases. Het boek wordt ondersteund door de website www.waardecreatiebinnendesport.nl, waar de auteurs actuele sportmarketingcases bespreken aan de hand van blogs en artikelen. Robert Kok heeft jarenlange ervaring als hogeschooldocent Sportmarketing en Sportsponsoring binnen de opleiding SPECO Sportmarketing van Fontys Economische Hogeschool Tilburg. Daarnaast is hij actief als strategisch consultant binnen de sportmarketing en sportsponsoring. Hugo Gruijters is docent Sportbusiness aan Fontys Economische Hogeschool Tilburg, opleiding SPECO Sportcommunicatie. Hij verzorgt binnen deze opleiding onder andere cursussen op het gebied van sportmarketing, sportsponsoring en sportevenementen. Daarnaast is hij adviseur marketing & communicatie bij betaaldvoetbalorganisatie FC Eindhoven en teammanager en technisch commissielid bij hockeyvereniging DVS.

Specificaties

  • Uitgever
    Arko Sports Media BV
  • Druk
    2
  • Verschenen
    mei 2018
  • Genre
    Verkoop en marketing
  • Afmetingen
    231 x 172 x 25 mm
  • Gewicht
    747 gram
  • EAN
    9789054724070
  • Paperback
    Paperback
  • Taal
    Nederlands

Gerelateerde producten

The brand power manifesto

The brand power manifesto

Abigail Baldwin
€ 22,95
De Customer Leader

De Customer Leader

Rudy Moenaert
€ 34,99
Krijg de klik

Krijg de klik

Evi Driesen
€ 29,99
Doe, dump of delegeer

Doe, dump of delegeer

Rik Moons
€ 34,99
De Ritchie Story

De Ritchie Story

Jan Verlinden
€ 34,99
Vaker in de media

Vaker in de media

Janneke van Heugten
€ 35,99