• Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk
  • Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk

Strategische en operationele marketingplanning-Kernstof B

Gerbrand Rustenburg, Ton de Gouw & Allert de Geus

Alle bindwijzen en edities

Strategische en operationele marketingplanning-Kernstof B

Gerbrand Rustenburg, Ton de Gouw & Allert de Geus

Paperback | Nederlands
  • Niet leverbaar
€ 83,95
  • Vanaf €15,- geen verzendkosten.
  • 30 dagen ruiltermijn voor fysieke producten

Omschrijving

- Standaardwerk op het gebied van marketingplanning; - sluit aan op de meest actuele NIMA-B exameneisen (2019); - veel praktijkvoorbeelden en cases. Strategische en operationele marketingplanning – Kernstof B is uitgegroeid tot een standaardwerk op het gebied van marketingplanning, strategie en management. In het boek is volop aandacht voor strategische issues, de internationale dimensie, B2B en online marketing. Aan de hand van vele praktische voorbeelden worden de verbanden tussen de verschillende theoretische begrippen inzichtelijk gemaakt. Strategische en operationele marketingplanning – Kernstof B kenmerkt zich door een integrale onderwijsmethodiek en sluit naadloos aan op de meest recente NIMA-exameneisen (2019). De inhoud van deze nieuwe editie is grondig vernieuwd. Theorieën en voorbeelden zijn geactualiseerd. Onderwerpen als ‘customer journey’, businessmodellen, ‘scrum & agile’, merkstrategie en conversie-optimalisatie komen in deze editie nadrukkelijk aan de orde. Meer dan ooit geeft deze zevende druk docenten de inspiratie om aan studenten kritische vragen te stellen en opdrachten te formuleren. Bij dit boek kunnen docenten bovendien zelf toetsen samenstellen met behulp van www.toetsopmaat.nl. Deze toetsenbank bevat alle vragen uit de oefentoetsen voor studenten. Toetsen kunnen geëxporteerd worden naar diverse formats. Strategische en operationele marketingplanning sluit aan bij de NIMA-B opleidingen en de hoofdfase van de opleidingen Commerciële Economie, Media-Informatie en Communicatie, Small Business & Retail Management, Technische Bedrijfskunde en aanverwante opleidingen.

Specificaties

  • Uitgever
    Noordhoff
  • Druk
    7
  • Verschenen
    aug. 2018
  • Genre
    Verkoop en marketing
  • Afmetingen
    248 x 188 x 36 mm
  • Gewicht
    1406 gram
  • EAN
    9789001899936
  • Paperback
    Paperback
  • Taal
    Nederlands

Gerelateerde producten

Vaker in de media

Vaker in de media

Janneke van Heugten
€ 35,99
Kijkshop

Kijkshop

Hans Corbijn
€ 9,95
Wat je verkoopt ben je zelf

Wat je verkoopt ben je zelf

Erwin Wijman
€ 20,00
LinkedIn Power

LinkedIn Power

Marjolein Bongers
€ 20,00
De klassiekersclub

De klassiekersclub

Ryan Holiday
€ 22,99