0

Strategische marketingplanning

theorie, technieken, toepassingen

Karel Jan Alsem

Paperback / Ingenaaid | Nederlands
  • Op werkdagen voor 23 uur besteld, de volgende dag geleverd.
  • Niet op voorraad in onze winkel
€ 63,95
Omschrijving

Strategische marketingplanning is uitgegroeid tot hét standaardwerk op het gebied van strategische marketing en het maken van een marketingplan. Je leert hoe je situatieanalyses uitvoert voor een merk en van daaruit een succesvol marketingplan ontwikkelt.

Waarom kiezen voor Strategische marketingplanning?
* Hét complete standaardwerk op het gebied van strategische marketing;
* perfecte combinatie van theorie en praktijk;
* toegankelijk, met een zeer heldere structuur.

In Strategische marketingplanning wordt het planningsproces voor marketingstrategieën zeer toegankelijk uiteengezet. Elk hoofdstuk is een stap in het strategische marketingplanningsproces, geïllustreerd door praktische voorbeelden en een slotcase. Het boek is van toepassing op alle ondernemingen die een product aanbieden. Strategische marketingplanning is ook beschikbaar als e-book.

Wat is nieuw in de zevende editie van Strategische marketingplanning?
In de nieuwste editie zijn alle voorbeelden en cases geactualiseerd. Daarnaast zijn recente ontwikkelingen en inzichten op het gebied van branding en online marketing integraal verwerkt.

Online ondersteuning
Met de code in je nieuwe studieboek heb je twee jaar lang gratis toegang tot het online materiaal bij het boek. Je vindt hier toetsen om mee te oefenen. De toegangscode in het boek is persoonsgebonden en eenmalig te gebruiken.

Specificaties
  • Uitgever
    Noordhoff Uitgevers B.V.
  • Druk
    7
  • Verschenen
    mei 2017
  • Genre
    Marketing
  • Afmetingen
    241 x 171 x 22 mm
  • Gewicht
    884 gram
  • EAN
    9789001877477
  • Bindwijze
    Paperback / Ingenaaid
  • Taal
    Nederlands

Reviews van klanten

Ook een review schrijven?

Log in op uw account of maak een eigen account aan.

Inloggen

Gerelateerde producten

Power Brands 2.0

Power Brands 2.0

Marc Oosterhout
€ 19,95
De inzet van touchpoints

De inzet van touchpoints

Renée van Zijl
€ 18,95
The Other Side of Sales

The Other Side of Sales

Mark Schenkius
€ 24,99
Aandachtsmarketing

Aandachtsmarketing

Klaas Weima
€ 34,95
Healthusiasm

Healthusiasm

Christophe Jauquet
€ 29,99