• Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk
  • Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk

Verbeter je onlinemarketing met Google Analytics

Basisbeginselen, optimalisatiemogelijkheden en nieuwe toepassingen

Gerard Rathenau

Alle bindwijzen en edities

  • Paperback

    2022

    € 34,99

Verbeter je onlinemarketing met Google Analytics

Basisbeginselen, optimalisatiemogelijkheden en nieuwe toepassingen

Gerard Rathenau

Paperback | Nederlands
  • Op werkdagen voor 23 uur besteld, dezelfde dag verstuurd.
  • Niet op voorraad in onze winkel
€ 34,99
  • Vanaf €15,- geen verzendkosten.
  • 30 dagen ruiltermijn voor fysieke producten

Omschrijving

Om onlinemarketing succesvol te laten zijn, is het essentieel dat je maximaal gebruikmaakt van de data die tot je beschikking staan. Iedere onlinemarketeer heeft genoeg data, maar hoe haal je er waardevolle inzichten en lessen uit?

Dit boek laat je stap-voor-stap zien hoe je inzichten uit je onlinemarketingresultaten haalt en hoe je deze kennis gebruikt om je onlinemarketing een paar niveaus hoger te tillen.

Daarnaast laat de auteur je zien welke nieuwe trends je hierbij moet gebruiken, zoals machine learning, marketing automation en de praktische toepassingen in Google Analytics 4, dat vanaf volgend jaar de nieuwe standaard is. Na het lezen van dit leerboek ben je up-to-date over hoe je Analytics goed moet inzetten om je onlineresultaten te verbeteren.

Je leert stap-voor-stap hoe je Google Analytics, het nieuwe Google Analytics 4 en machinelearningtoepassingen moet gebruiken om je onlinemarketing beter te maken.

Met de optimalisatietechnieken zorg je ervoor dat je jouw onlinemarketing met een paar niveaus verbetert.

Het enige Nederlandstalige boek over Google Analytics.

Trefwoorden: Google Analytics marketing handleiding



Gerard Rathenau is online marketinganalist/strateeg. Hij is in 2010 begonnen als campagnemanager bij PauwR en heeft zich vervolgens via de ANWB ontwikkeld tot Digital Analist. De afgelopen jaren heeft hij zich doorontwikkeld van analist naar strategisch marketingadviseur. Zijn motivatie is om de online marketing van opdrachtgevers op een realistische wijze te verbeteren. Hij gebruikt een databedreven werkwijze op basis van realistische doelstellingen met een onderbouwde strategie.

Specificaties

  • Uitgever
    Duuren Media, Van
  • Druk
    1
  • Verschenen
    mei 2022
  • Bladzijden
    208
  • Genre
    Bedrijfsapplicaties
  • Afmetingen
    228 x 170 x 12 mm
  • Gewicht
    485 gram
  • EAN
    9789463562690
  • Paperback
    Paperback
  • Taal
    Nederlands

Gerelateerde producten

Handboek Excel 2021

Handboek Excel 2021

Wim de Groot
€ 34,99
Windows 11

Windows 11

Bob van Duuren
€ 27,99
Het Complete Boek Office 2021

Het Complete Boek Office 2021

Peter Kassenaar
€ 59,99
Wij zijn de zwakste schakel

Wij zijn de zwakste schakel

Stijn de Wilde
€ 29,99
Ontdek macOS Ventura

Ontdek macOS Ventura

Bob Timroff
€ 31,99