• Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk
  • Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk

Voor hoeveel heb je het verkocht?

Het verhaal van United Wardrobe, van idee naar exit

Thijs Verheul

Alle bindwijzen en edities

Voor hoeveel heb je het verkocht?

Het verhaal van United Wardrobe, van idee naar exit

Thijs Verheul

Paperback | Nederlands
  • Op werkdagen voor 23 uur besteld, dezelfde dag verstuurd.
  • Niet op voorraad in onze winkel
€ 14,99
  • Vanaf €15,- geen verzendkosten.
  • 30 dagen ruiltermijn voor fysieke producten

Omschrijving

Met een paar duizend euro startkapitaal richtte Thijs Verheul (1992) samen met Sjuul Berden en Joep Dohmen als studenten aan de Wageningen Universiteit het tweedehandskledingplatform United Wardrobe op: een platform waarmee je veilig en sociaal kleding kon kopen en verkopen. In de jaren daarna haalden Thijs en zijn compagnons miljoenen aan investeringen binnen. United Wardrobe werd door meer dan vier miljoen mensen gebruikt. In oktober 2020 werd het platform verkocht aan Vinted, een Litouwse online marktplaats die in meer dan tien landen actief is. Thijs neemt je mee in de wereld van investeringen, bedrijven bouwen en verkopen, de stress en onzekerheid en het geluk en doorzettings vermogen van een jong team met een droom.

Thijs was 28 toen hij United Wardrobe aan Vinted verkocht. Dit is het verhaal van idee naar exit.

Motiverend, leerzaam en eerlijk verhaal over ondernemen op het scherpst van de snede. En heel leuk om het verhaal vanuit jouw perspectief te lezen – mijn respect voor jullie is nog verder gegroeid!
- Thomas Plantenga, CEO Vinted

Richard Branson kan er nog wat van leren!
- Philip de Roos, De Roos Advocaten

Thijs Verheul (1992) studeerde bedrijfs- en consumentenwetenschappen aan de Wageningen Universiteit waar hij zijn compagnon Sjuul Berden leerde kennen. Samen richtten zij tweedehands kleding marktplaats United Wardrobe op wat uitgroeide tot een bedrijf met meer dan 4 miljoen gebruikers en een miljoenen omzet. Ze verkochte dit bedrijf in oktober 2020 aan concurrent Vinted. Thijs Verheul is nu start-up investeerder en gastspreker op universiteiten en in de corporate wereld.

Specificaties

  • Uitgever
    Pumbo.nl B.V.
  • Druk
    1
  • Verschenen
    nov. 2021
  • Genre
    Algemene studies en algemene kennis
  • Afmetingen
    200 x 130 x 15 mm
  • Gewicht
    222 gram
  • EAN
    9789083194707
  • Paperback
    Paperback
  • Taal
    Nederlands

Gerelateerde producten

Beter leren kijken

Beter leren kijken

Stefan van der Stigchel
€ 23,95
Een tatoeage op mijn brein

Een tatoeage op mijn brein

Daniel Gibbs
€ 24,99
Van de cel naar de Kamer

Van de cel naar de Kamer

Darya Safai
€ 25,00
Pranic Living

Pranic Living

Brahman Menor
€ 24,95
Handboek AI Strategie

Handboek AI Strategie

Remy Gieling
€ 34,95