• Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk
  • Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk

Waardegerichte inkoop

Inkoop op strategisch niveau

Gerco Rietveld

Waardegerichte inkoop
Waardegerichte inkoop

Alle bindwijzen en edities

  • Paperback

    2020

    € 84,75

Waardegerichte inkoop

Inkoop op strategisch niveau

Gerco Rietveld

Paperback | Nederlands
  • Op werkdagen voor 23 uur besteld, dezelfde dag verstuurd.
  • Niet op voorraad in onze winkel
€ 84,75
  • Vanaf €15,- geen verzendkosten.
  • 30 dagen ruiltermijn voor fysieke producten

Omschrijving

Bedrijven en publieke organisaties staan voor ongekende uitdagingen, nu de wereld om ons heen zo sterk en zo snel aan het veranderen is. Businessmodellen en -strategieën van een paar jaar geleden, zijn nu alweer verouderd. Business-as-usual is de dood in de pot. Temidden van al dat geweld hebben bestuurders maar twee handvatten om hun organisatie toekomst-proof te maken: het zo goed mogelijk voorzien in klantwaarde en in maatschappelijke waarde. Een organisatie redt dat niet op eigen kracht. Het inzicht groeit dat leveranciers goed zijn voor twee derde van de waardecreatie, zowel voor de klant als de maatschappij. Om succesvol te zijn en te blijven is nauwe samenwerking met andere organisaties nodig. Dát maakt inkoop business critical, nog meer dan andere functies die al langer comfortabel op het strategisch niveau bivakkeren. Inkoop is een prachtvak en voortdurend bezig zich verder te professionaliseren. Maar het organische groeipad van inkoop verloopt te moeizaam en te traag. Alleen een regelrechte transformatie van inkoop kan ervoor zorgen dat we inkoop up-to-speed brengen met de veranderingen in de buitenwereld en de uitdagingen waar onze organisatie voor staat. Inkoop verdient in het huidige tijdsgewricht een serieuze rol op strategisch niveau. Dit boek reikt daarvoor de bouwstenen aan. Het eerdere boek van deze auteur, Inkoop, een nieuw paradigma, maakt inkoop meer businessgedreven. Dit boek maakt inkoop strategisch

Gerco Rietveld was oprichter en directeur van het eerste inkoopadviesbureau in Nederland. Nu is hij als zelfstandig strategist actief voor een grote verscheidenheid aan organisaties, zowel privaat als publiek. Hij houdt zich hier vooral bezig met strategieontwikkeling, zowel voor de business zelf als voor inkoop (met de zogenaamde OGSM-methodiek). Naast dit advieswerk ben is hij trainer, coach en veelgevraagd spreker. Zijn boek Inkoop, een nieuw paradigma werd uitgeroepen tot Managementboek van het Jaar 2010.

Specificaties

  • Uitgever
    Vakmedianet BouwCommunities B.V.
  • Druk
    1
  • Verschenen
    sep. 2020
  • Genre
    Distributie en logistiek management
  • Afmetingen
    249 x 176 x 12 mm
  • Gewicht
    508 gram
  • EAN
    9789493196391
  • Paperback
    Paperback
  • Taal
    Nederlands

Gerelateerde producten

Carte de buzunar QRM

Carte de buzunar QRM

H. Gerrese
€ 14,95
Wereldhandel in perspectief

Wereldhandel in perspectief

Kris Buggenhoudt
€ 39,95
Basisboek ERP

Basisboek ERP

Lineke Sneller
€ 39,95
Inkoop - Werken vanuit een ketenbenadering

Inkoop - Werken vanuit een ketenbenadering

Brigitte Faber-de Lange
€ 74,50