0
Vanaf €15,- geen verzendkosten.
I.v.m. de drukte bij PostNL kan vertraging in de levering optreden.
Snelle levering aan huis, maar ook af te halen in de winkel.
€ 24,95

Zakendoen met onze oosterburen biedt enorme kansen als je ze beter begrijpt. Duitsers zijn onze buren, maar wie zaken met ze wil doen ontdekt dat wij een heel andere cultuur hebben. Dit leidt tot onbegrip en onnodig veel mislukte deals. Wie succesvol zaken wil doen met Duitsers moet voldoen aan de eisen van Duitse zakenpartners en consumenten. Veel bedrijven verkopen producten en diensten met de slogan Made in Holland, maar dat is niet wat Duitsers verwachten. Ze rekenen op Made for Germany. Goed is niet goed genoeg, Duitsers rekenen op uitstekend. Dit boek geeft inzicht in de belevingswereld van Duitse managers, ondernemers en consumenten en beschrijft aan de hand van vijf praktische stappen hoe je succesvol zaken kunt doen in Duitsland. De ENTER-methode biedt de kans om de deur te openen naar een van de sterkste economieën van Europa en een markt van ruim tachtig miljoen consumenten. Nina Krockow weet als Duits-Nederlandse consultant als geen ander wat je moet doen om succesvol te ondernemen in Duitsland. Ze adviseert Nederlandse ondernemingen en ze traint managers en salesmedewerkers als voorbereiding op een succesvolle marktbewerking.

  • Bindwijze: Paperback / Ingenaaid
  • Uitgever: Haystack, Uitgeverij
  • Druk: 1
  • Verschenen: jan. 2017
  • Taal: Nederlands
  • Bladzijden: 240
  • Genre: Bedrijfskunde algemeen
  • Dimensies: 216 x 136 x 22 Millimeters
  • Gewicht: 335 gram
  • EAN: 9789461262103

Reviews van klanten

Ook een review schrijven?

Log in op uw account of maak een eigen account aan.

Inloggen

Dit product heeft nog geen uitgebreide reviews

Geef uw mening en schrijf als eerste een review.

Gerelateerde producten

2 - Opgaven

2 - Opgaven

H. Fuchs
€ 45,25
Reclamepsychologie

Reclamepsychologie

Rene van Hoften
€ 30,50
Grondslagen van de marketing

Grondslagen van de marketing

Bronis Verhage
€ 28,25