Resultaten voor auteurs:'tim den heijer'
Bekijk ons aanbod gebaseerd op je zoekopdracht
-
Het bromvliegeffect
Alledaagse fenomenen die stiekem je gedrag sturenHet bromvliegeffect: kleine dingen met grote invloed op onze keuzes • Hoe bespaart een vliegje in een wc duizenden euro’s aan schoonmaakkosten?• Hoe zorgde een stipje ervoor dat duizenden Nederlandse studenten veel te veel geld leenden?• En hoe scoren vrouwenversierders met behulp van drogerpluis? Als iets schijnbaar kleins ongemerkt grote invloed heeft op ons gedrag heet dat het bromvliegeffect. En het treedt veel vaker op dan je denkt. Gedragswetenschapper Eva van den Broek en reclamestrateeg Tim den Heijer leren je de verschillende vormen van het bromvliegeffect te herkennen, de negatieve invloed ervan te vermijden en het op een goede manier te gebruiken. Op je werk, op school, in de winkel, op straat én thuis. Ook bekend van Linda.nl! Beluister nu ook de Zoeken naar boeken-podcast over Het bromvliegeffect. Over Het bromvliegeffect:'Met stip het leukste managementboek dat ik tot nu toe dit jaar heb gelezen! Zo'n boek dat razend interessant is en tegelijkertijd weet te verbazen, irriteren, laat lachen en herkenning oproept.' Daniëlle de Jonge, Managementboek Eva van den Broek is gepromoveerd gedragseconoom en oprichter van Behavioural Insights Nederland. Ze zet gedragskennis in voor beter beleid en geeft regelmatig publiekslezingen. Tim den Heijer is creatief strateeg, copywriter en oprichter van B.R.A.I.N. Creatives. Hij werkte 20 jaar in de reclamewereld voor de bekendste merken ter wereld, zoals Heineken en IKEA.
€ 24,99 -
De bromvliegmethode
Gedragsverandering in 7 eenvoudige stappenDe opvolger van de bestseller Het bromvliegeffect Thuis, op je werk, in de samenleving: de echt taaie problemen draaien altijd om gedrag. Van een ander óf jezelf. Niets blijkt zo moeilijk als ervoor zorgen dat mensen niet alleen iets anders gaan denken, maar ook gaan dóén. Toch is succesvolle gedragsverandering wel degelijk mogelijk! Het draait daarbij altijd om dezelfde zeven stappen. Deze zeven stappen vormen samen De bromvliegmethode: een praktische aanpak die je net zo goed kan toepassen op de wereldproblematiek als op de afwas. Maar zeker ook op je werk. De bromvliegmethode is het ideale startpunt voor iedereen die de informatie uit de bestseller Het bromvliegeffect zélf wil toepassen en de logische volgende stap voor wie al aan het werk is met gedragsinzichten. Gedragswetenschapper Eva en reclamestrateeg Tim laten zien hoe je het gedrag van iedereen – van collega en vriend tot puber en consument – kan veranderen, zodat jij je doel kan bereiken. Eva van den Broek is gepromoveerd gedragseconoom en oprichter van Behavioural Insights Nederland. Ze zet gedragskennis in voor beter beleid en geeft regelmatig publiekslezingen. Tim den Heijer is creatief strateeg, copywriter en oprichter van B.R.A.I.N. Creatives. Hij heeft ruim 20 jaar reclame-ervaring en werkte voor veel van de bekendste merken ter wereld. Over Het bromvliegeffect: ‘Met stip het leukste managementboek dat ik tot nu toe dit jaar heb gelezen! Zo’n boek dat razend interessant is en tegelijkertijd weet te verbazen, irriteren, laat lachen en herkenning oproept.’ Daniëlle de Jonge, Managementboek
€ 24,99 -
Het bromvliegeffect junior
Kleine dingen die stiekem bepalen wat jij doetJunior-editie van het succesvolle Het bromvliegeffect Wist je dat de afbeelding van één piepklein vliegje jaarlijks duizenden euro’s aan schoonmaakkosten kan schelen? Als iets schijnbaar kleins ongemerkt grote invloed heeft op ons gedrag heet dat het bromvliegeffect. En dat effect zie je de hele dag door overal om ons heen – maar alleen als je weet waar je op moet letten! Je wordt ouder en mag steeds meer zelf beslissen. Maar kies je écht zelf of word je stiekem gestuurd in deze wereld vol apps, influencers en reclame? In Het bromvliegeffect junior leren gedragswetenschapper Eva van den Broek en reclamestrateeg Tim den Heijer kinderen om het bromvliegeffect te herkennen, de negatieve invloed ervan te vermijden en het op een goede manier zelf te gebruiken. Op school, in de winkel, op straat, online én thuis. In Het bromvliegeffect junior leer je aan de hand van de zeven bromvliegen hoe piepkleine dingen de hele dag bepalen wat jij doet – en hoe jij kunt bepalen wat jouw ouders doen! Met hilarische illustraties en cartoons van familie De Kort. Geschikt om zelf te lezen vanaf 8 jaar.
€ 19,99 -
Bromvliegtaal
Spreek de taal waarmee je gedrag stiekem stuurtDe auteur van de bestseller Het bromvliegffect leert je hoe je met taal stiekem gedrag beïnvloedt Als alledaagse taal stiekem het gedrag van mensen beïnvloedt, noemen we dat bromvliegtaal. Want woorden en uitdrukkingen werken soms als de bekende vlieg in de wc: ze veranderen ‘vanzelf’ gedrag zonder dat je precies snapt hoe. Het boek Bromvliegtaal gaat over modderwoorden, hondenfluitjes, knaagvragen en wezelwoorden, maar ook over listig gekozen merknamen, uitgekookte frames, taboetaal, spannende spelling en de kracht van een vloek. En vooral over hoe dezelfde inhoud, verpakt in andere taal, mensen van de bank of juist in de ankers krijgt. Bromvliegtaal is vol humor geschreven en onmisbaar voor iedereen die privé of professioneel met taal bezig is. Want het leert je niet alleen lezen, maar ook schríjven tussen de regels. Tim den Heijer is creatief strateeg, copywriter en oprichter van B.R.A.I.N. Creatives. Tim studeerde Nederlandse Taal- en Letterkunde en Communicatiewetenschap. Daarna werkte hij 20 jaar in de reclamewereld voor veel van de bekendste merken ter wereld, van Heineken tot IKEA, en kreeg prijzen en nominaties van New York tot Cannes. Hij combineert gedragswetenschap en creativiteit om campagnes en strategieën te ontwikkelen voor organisaties als CPNB, NVVE, Nederlands Openluchtmuseum, Het Oranje Fonds en verschillende grote gemeenten.
€ 13,50 -
Het bromvliegeffect doeboek
quizjes – puzzels – spelletjes – experimenten – moppen – lifehacksLeuk én leerzaam doeboek in de populaire Bromvlieg-serie! Hoe ouder je wordt, hoe meer je zelf mag beslissen wat je koopt, eet, downloadt en liket. Maar beslis je écht zelf? Als iets kleins jou ongemerkt laat doen wat een ander wil, noemen we dat het bromvliegeffect. En dat effect zie je de hele dag door overal om je heen – maar alleen als je weet waar je op moet letten! In Het bromvliegeffect doeboek leren gedragswetenschapper Eva van den Broek en reclamestrateeg Tim den Heijer kinderen om het bromvliegeffect te herkennen, de negatieve invloed ervan te vermijden en het op een goede manier te gebruiken. Leer aan de hand van quizjes, lifehacks en breinkrakers hoe het bromvliegeffect werkt, ontdek hoe je clickbait herkent (én maakt!), word influencer en ga op bromvliegsafari door de supermarkt! Dit doeboek is geschikt voor kinderen vanaf 8 jaar en is ook leuk als je Het bromvliegeffect junior (nog) niet hebt gelezen. De familie De Kort maakte de hilarische illustraties en cartoons. Het perfecte vakantieboek, maar ook leuk voor op een druilerige zaterdag.
€ 11,99 -
The Housefly Effect
How Nudge Psychology Steers Your Everyday BehaviourAn accessible, fun and practical introduction to behavioural science, featuring insightful examples from the laboratory, advertising and marketing, as well as from daily life.
€ 27,50 -
-
The Housefly Effect
How Nudge Psychology Steers Your Everyday BehaviourAn accessible, fun and practical introduction to behavioural science, featuring insightful examples from the laboratory, advertising and marketing, as well as from daily life.
€ 20,95 -
Bromvliegtaal
Spreek de taal waarmee je gedrag stiekem stuurtE-bookDe auteur van de bestseller Het bromvliegffect leert je hoe je met taal stiekem gedrag beïnvloedt Als alledaagse taal stiekem het gedrag van mensen beïnvloedt, noemen we dat bromvliegtaal. Want woorden en uitdrukkingen werken soms als de bekende vlieg in de wc: ze veranderen ‘vanzelf’ gedrag zonder dat je precies snapt hoe. Het boek Bromvliegtaal gaat over modderwoorden, hondenfluitjes, knaagvragen en wezelwoorden, maar ook over listig gekozen merknamen, uitgekookte frames, taboetaal, spannende spelling en de kracht van een vloek. En vooral over hoe dezelfde inhoud, verpakt in andere taal, mensen van de bank of juist in de ankers krijgt. Bromvliegtaal is vol humor geschreven en onmisbaar voor iedereen die privé of professioneel met taal bezig is. Want het leert je niet alleen lezen, maar ook schríjven tussen de regels. Tim den Heijer is creatief strateeg, copywriter en oprichter van B.R.A.I.N. Creatives. Tim studeerde Nederlandse Taal- en Letterkunde en Communicatiewetenschap. Daarna werkte hij 20 jaar in de reclamewereld voor veel van de bekendste merken ter wereld, van Heineken tot IKEA, en kreeg prijzen en nominaties van New York tot Cannes. Hij combineert gedragswetenschap en creativiteit om campagnes en strategieën te ontwikkelen voor organisaties als CPNB, NVVE, Nederlands Openluchtmuseum, Het Oranje Fonds en verschillende grote gemeenten.
€ 9,99 -
De bromvliegmethode
Gedragsverandering in 7 eenvoudige stappenE-bookDe opvolger van de bestseller Het bromvliegeffect Thuis, op je werk, in de samenleving: de echt taaie problemen draaien altijd om gedrag. Van een ander óf jezelf. Niets blijkt zo moeilijk als ervoor zorgen dat mensen niet alleen iets anders gaan denken, maar ook gaan dóén. Toch is succesvolle gedragsverandering wel degelijk mogelijk! Het draait daarbij altijd om dezelfde zeven stappen. Deze zeven stappen vormen samen De bromvliegmethode: een praktische aanpak die je net zo goed kan toepassen op de wereldproblematiek als op de afwas. Maar zeker ook op je werk. De bromvliegmethode is het ideale startpunt voor iedereen die de informatie uit de bestseller Het bromvliegeffect zélf wil toepassen en de logische volgende stap voor wie al aan het werk is met gedragsinzichten. Gedragswetenschapper Eva en reclamestrateeg Tim laten zien hoe je het gedrag van iedereen – van collega en vriend tot puber en consument – kan veranderen, zodat jij je doel kan bereiken. Eva van den Broek is gepromoveerd gedragseconoom en oprichter van Behavioural Insights Nederland. Ze zet gedragskennis in voor beter beleid en geeft regelmatig publiekslezingen. Tim den Heijer is creatief strateeg, copywriter en oprichter van B.R.A.I.N. Creatives. Hij heeft ruim 20 jaar reclame-ervaring en werkte voor veel van de bekendste merken ter wereld. Over Het bromvliegeffect: ‘Met stip het leukste managementboek dat ik tot nu toe dit jaar heb gelezen! Zo’n boek dat razend interessant is en tegelijkertijd weet te verbazen, irriteren, laat lachen en herkenning oproept.’ Daniëlle de Jonge, Managementboek
€ 14,99 -
Het bromvliegeffect junior
Kleine dingen die stiekem bepalen wat jij doetE-bookJunior-editie van het succesvolle Het bromvliegeffect Wist je dat de afbeelding van één piepklein vliegje jaarlijks duizenden euro’s aan schoonmaakkosten kan schelen? Als iets schijnbaar kleins ongemerkt grote invloed heeft op ons gedrag heet dat het bromvliegeffect. En dat effect zie je de hele dag door overal om ons heen – maar alleen als je weet waar je op moet letten! Je wordt ouder en mag steeds meer zelf beslissen. Maar kies je écht zelf of word je stiekem gestuurd in deze wereld vol apps, influencers en reclame? In Het bromvliegeffect junior leren gedragswetenschapper Eva van den Broek en reclamestrateeg Tim den Heijer kinderen om het bromvliegeffect te herkennen, de negatieve invloed ervan te vermijden en het op een goede manier zelf te gebruiken. Op school, in de winkel, op straat, online én thuis. In Het bromvliegeffect junior leer je aan de hand van de zeven bromvliegen hoe piepkleine dingen de hele dag bepalen wat jij doet – en hoe jij kunt bepalen wat jouw ouders doen! Met hilarische illustraties en cartoons van familie De Kort. Geschikt om zelf te lezen vanaf 8 jaar.
€ 9,99 -
Het bromvliegeffect
Alledaagse fenomenen die stiekem je gedrag sturenE-bookHet bromvliegeffect: kleine dingen met grote invloed op onze keuzes • Hoe bespaart een vliegje in een wc duizenden euro’s aan schoonmaakkosten?• Hoe zorgde een stipje ervoor dat duizenden Nederlandse studenten veel te veel geld leenden?• En hoe scoren vrouwenversierders met behulp van drogerpluis? Als iets schijnbaar kleins ongemerkt grote invloed heeft op ons gedrag heet dat het bromvliegeffect. En het treedt veel vaker op dan je denkt. Gedragswetenschapper Eva van den Broek en reclamestrateeg Tim den Heijer leren je de verschillende vormen van het bromvliegeffect te herkennen, de negatieve invloed ervan te vermijden en het op een goede manier te gebruiken. Op je werk, op school, in de winkel, op straat én thuis. Ook bekend van Linda.nl! Beluister nu ook de Zoeken naar boeken-podcast over Het bromvliegeffect. Over Het bromvliegeffect:'Met stip het leukste managementboek dat ik tot nu toe dit jaar heb gelezen! Zo'n boek dat razend interessant is en tegelijkertijd weet te verbazen, irriteren, laat lachen en herkenning oproept.' Daniëlle de Jonge, Managementboek Eva van den Broek is gepromoveerd gedragseconoom en oprichter van Behavioural Insights Nederland. Ze zet gedragskennis in voor beter beleid en geeft regelmatig publiekslezingen. Tim den Heijer is creatief strateeg, copywriter en oprichter van B.R.A.I.N. Creatives. Hij werkte 20 jaar in de reclamewereld voor de bekendste merken ter wereld, zoals Heineken en IKEA.
€ 12,99