• No shipping costs from € 15, -
  • Lists and tips from our own specialists
  • Possibility of ordering without an account
  • No shipping costs from € 15, -
  • Lists and tips from our own specialists
  • Possibility of ordering without an account

Anatomie van de verleiding

Neuromarketing

Paul Postma

Anatomie van de verleiding
Anatomie van de verleiding

All bindings and editions

Anatomie van de verleiding

Neuromarketing

Paul Postma

Paperback | Dutch
  • Ordered on working days before 23h, dispatched the same day.
  • Not in stock in our shop
€36.50
  • From €15,- no shipping costs.
  • 30 days to change your mind and return physical products

Description

Neuromarketing levert een belangrijke bijdrage aan strategische marketing, customer insight en marketing intelligence. Het is een van de interessantste toepassingen van digitale marketing en volop in ontwikkeling. Anatomie van de verleiding biedt een volledig overzicht van de drie neuromarketingmethoden en hun toepassingen. In deel 1 van het boek staat de theorie centraal, ondersteund met talrijke voorbeelden. Deel 2 bestaat uit praktijkcases over de drie neuromarketingmethoden. In deze vierde herziene druk zijn actuele praktijkcases toegevoegd. In Anatomie van de verleiding leer je: - hoe je met neuromarketing je concurrenten voor kunt zijn; - waarom weinig informatie leidt tot betere beslissingen; - hoe je gebruik kunt maken van de fouten in het brein; - wanneer intuïtie wel en niet bedriegt; - hoe jouw informatie anderen overtuigt. Anatomie van de verleiding is geschreven voor professionals en hbo-studenten marketing en communicatie. Paul Postma - econoom, Universiteit van Amsterdam - is een internationaal erkende marketingautoriteit. Hij is grondlegger van CRM, en legde als eerste het verband tussen koopgedrag en het menselijk brein. Hij is auteur van onder meer The New Marketing Era met voorwoord van Philip Kotler (McGraw-Hill). Daarbij is hij directeur van het marketingadviesbedrijf PPMC, dat al jaren in de Nederlandse top 3 staat van marketingconsultancybedrijven.

Specifications

  • Publisher
    Boom
  • Edition
    4
  • Pub date
    Dec 2017
  • Pages
    268
  • Theme
    Sales and marketing
  • Dimensions
    241 x 160 x 18 mm
  • Weight
    500 gram
  • EAN
    9789024400577
  • Paperback
    Paperback
  • Language
    Dutch

related products

Superfijne klanten

Superfijne klanten

Jos Burgers
€20.99
Vaker in de media

Vaker in de media

Janneke van Heugten
€35.99
AI in marketing

AI in marketing

Charida Dorder
€27.99
Wat je verkoopt ben je zelf

Wat je verkoopt ben je zelf

Erwin Wijman
€20.00