• No shipping costs from € 15, -
  • Lists and tips from our own specialists
  • Possibility of ordering without an account
  • No shipping costs from € 15, -
  • Lists and tips from our own specialists
  • Possibility of ordering without an account

Blockbusters

Wat we kunnen leren van de hitmakers uit de entertainmentindustrie

Anita Elberse

All bindings and editions

Blockbusters

Wat we kunnen leren van de hitmakers uit de entertainmentindustrie

Anita Elberse

Paperback | Dutch
  • Ordered on working days before 23h, dispatched the same day.
  • Not in stock in our shop
€22.99
  • From €15,- no shipping costs.
  • 30 days to change your mind and return physical products

Description

In de colleges van de Nederlandse Harvard-professor Anita Elberse kan zomaar voetbaltrainer Alex Ferguson langskomen. Of de manager van Lady Gaga. Of Jay Z, rapper, muziekproducent en platenlabeleigenaar. De beroemdheden komen graag persoonlijk vertellen hoe je winnende teams bouwt en strategieën ontwikkelt om succes te hebben. Haar casestudy’s over de prestaties van basketballer LeBron James, de Metropolitan Opera, een exclusieve nachtclub in New York en de uitgeverswereld vormen de basis van haar internationale bestseller Blockbusters. Elberse kreeg voor haar onderzoek exclusieve toegang tot enkele van de grootste entertainmentmerken ter wereld, en in Blockbusters legt ze uit hoe in de entertainmentindustrie hits worden gemaakt – en wat wij daarvan kunnen leren: ‘Iedereen kan leren van de entertainmentindustrie. Wie keuzes durft te maken, is het succesvolst.’ ‘De status van Harvard-professor Anita Elberse is binnen haar vakgebied bijna te vergelijken met de status van de artiesten die zij onderzoekt. Beide buitengewoon indrukwekkend!’ Humberto Tan ‘Een fantastisch boek dat je aan het denken zet.’ Clayton Christensen, schrijver van Het innovatiedilemma

'Het is fascinerend hoe ze je meeneemt haar wereld in. Een wereld waar geld maakbaar is, waarin sterren als Tom Cruise en Beyoncé hun macht inzetten en voetbaltrainers bewust besluiten welke talenten ze pushen, en welke ze links laten liggen. It's all in the game, besef je, als je Blockbusters leest.'

Specifications

  • Publisher
    Luitingh Sijthoff
  • Edition
    1
  • Pub date
    May 2018
  • Pages
    320
  • Theme
    Reference, Information and Interdisciplinary subjects
  • Dimensions
    216 x 142 x 30 mm
  • Weight
    483 gram
  • EAN
    9789021022895
  • Paperback
    Paperback
  • Language
    Dutch

related products

De ontdekking van Holland

De ontdekking van Holland

Jan Brokken
€26.99
De mens is een plofkip

De mens is een plofkip

Teun van de Keuken
€18.99
Omringd door idioten

Omringd door idioten

Thomas Erikson
€15.00
Kapitalisme is seksisme

Kapitalisme is seksisme

Doortje Smithuijsen
€17.99
Brief in de nacht

Brief in de nacht

Chaja Polak
€14.99
Het eiland van Anna

Het eiland van Anna

Eva Vriend
€24.99