• No shipping costs from € 15, -
  • Lists and tips from our own specialists
  • Possibility of ordering without an account
  • No shipping costs from € 15, -
  • Lists and tips from our own specialists
  • Possibility of ordering without an account

Consumentengedrag van Mannelijke en Vrouwelijke Fans ten opzichte van Vrouwenvoetbal

Alan , Stride

Consumentengedrag van Mannelijke en Vrouwelijke Fans ten opzichte van Vrouwenvoetbal
Consumentengedrag van Mannelijke en Vrouwelijke Fans ten opzichte van Vrouwenvoetbal

Consumentengedrag van Mannelijke en Vrouwelijke Fans ten opzichte van Vrouwenvoetbal

Alan , Stride

Paperback | Dutch
  • Available. Delivery time is 17 working day (s).
  • Not in stock in our shop
€26.90
  • From €15,- no shipping costs.
  • 30 days to change your mind and return physical products

Description

De reputatie van het vrouwenvoetbal is aan het veranderen. In Engeland is de sport nu officieel het populairst onder de vrouwelijke bevolking en we hebben aanzienlijke verbeteringen gezien in het vrouwenspel na decennia van stagnatie en ontoereikende voorwaarden voor groei. Dit onderzoek naar de potentiële marketingmogelijkheden voor vrouwenvoetbal in Engeland is bedoeld om de lezer inzicht te geven in de factoren die voorkomen dat de sport een levensvatbare handelsonderneming wordt en om mogelijke wegen te onthullen en suggesties te doen voor het verkrijgen van het broodnodige marktaandeel in een door mannen gedomineerde industrie. De studie maakt gebruik van gevestigde marketingconcepten en discussies over sociologische kwesties om het gedrag van de consumenten van voetbal te rationaliseren. Vervolgens wordt een onderzoek gepresenteerd waarin de geïnformeerde veronderstellingen van de auteur worden getest, met als algemeen doel de verschillen in consumentengedrag van mannelijke en vrouwelijke voetbalfans ten opzichte van het spel van de vrouw te onderscheiden. Aanbevolen voor liefhebbers van voetbal en voor iedereen die geïnteresseerd is in sportmarketing

Alan Stride estudió Administración de Deportes y Ocio en la Universidad de Plymouth y en el University College Marjon. Entusiasta del fútbol y con un interés particular en el marketing, decidió basar su tesis de último año en las posibles oportunidades de marketing para el fútbol femenino en Inglaterra.

Specifications

  • Publisher
    Uitgeverij Onze Kennis
  • Pub date
    Sep 2021
  • Pages
    72
  • Theme
    Sales and marketing
  • Dimensions
    220 x 150 x 5 mm
  • Weight
    125 gram
  • EAN
    9786202935753
  • Paperback
    Paperback
  • Language
    Dutch

related products

Continuous Architecture

Continuous Architecture

Bart de Best
€69.50
De Customer Leader

De Customer Leader

Rudy Moenaert
€34.99
Krijg de klik

Krijg de klik

Evi Driesen
€29.99
Doe, dump of delegeer

Doe, dump of delegeer

Rik Moons
€34.99
Vaker in de media

Vaker in de media

Janneke van Heugten
€35.99
Kijkshop

Kijkshop

Hans Corbijn
€9.95