• No shipping costs from € 15, -
  • Lists and tips from our own specialists
  • Possibility of ordering without an account
  • No shipping costs from € 15, -
  • Lists and tips from our own specialists
  • Possibility of ordering without an account

De 33 beste psychologische beïnvloedingstechnieken uit de reclame

Marc Andrews, Rick van Baaren & Matthijs van Leeuwen

E-book
De 33 beste psychologische beïnvloedingstechnieken uit de reclame
De 33 beste psychologische beïnvloedingstechnieken uit de reclame

All bindings and editions

De 33 beste psychologische beïnvloedingstechnieken uit de reclame

Marc Andrews, Rick van Baaren & Matthijs van Leeuwen

E-book
| Dutch
  • Available. Download direct.
€24.50
  • From €15,- no shipping costs.
  • 30 days to change your mind and return physical products

Description

(note; dit boek heette voorheen 'Seks, humor en het beloofde land', maar heeft de nieuwe titel 'De 33 beste psychologische beïnvloedingstrucs uit de reclame' gekregen. De inhoud van het boek is hetzelfde gebleven!) We zouden je ervan kunnen proberen te overtuigen om dit boek te kopen door aan te geven dat de voorraad bijna op is (schaarste), door je te vertellen hoeveel andere mensen het al hebben gekocht (sociale bewijskracht), door er quotes op te zetten van belangrijke wetenschappers (autoriteit), door een erotische afbeelding op het omslag te zetten (seks), door te zeggen dat het heel zielig voor het boek zou zijn als je het niet zou kopen (antropomorfisme), door humor te gebruiken of door te zeggen dat het helemaal geen boek is (disruptie). En dan hebben we nog maar 7 van de 33 technieken genoemd die in dit boek beschreven worden en waarmee je gedrag en gedachten kunt beïnvloeden. In dit boek worden de 33 krachtigste psychologische beïnvloedingstechnieken uitgelegd aan de hand van succesvolle reclamecampagnes. De auteurs, drie wetenschappers met ervaring in de reclamewereld, laten precies zien hoe gedrag op bewust en onbewust niveau wordt beïnvloed. En je leert hoe je deze wetenschappelijk bewezen technieken ook zelf toe kunt passen. Dit boek opent je de ogen voor de wondere kunst van het overtuigen. Gegarandeerd.

Specifications

  • Publisher
    Maven Publishing
  • Pub date
    Mar 2020
  • Pages
    208
  • Theme
    Psychology
  • EAN
    9789492493897
  • E-boek
    E-boek
  • Language
    Dutch

related products

Dingen die je hoop geven

Dingen die je hoop geven

Haemin Sunim
€17.99
De fontein, vind je plek

De fontein, vind je plek

Els van Steijn
€29.95
Atomic Habits

Atomic Habits

James Clear
€15.00
Mindf*ck Challenges

Mindf*ck Challenges

Victor Mids
€27.50
De omwenteling

De omwenteling

Suzanna Jansen
€23.99