• No shipping costs from € 15, -
  • Lists and tips from our own specialists
  • Possibility of ordering without an account
  • No shipping costs from € 15, -
  • Lists and tips from our own specialists
  • Possibility of ordering without an account

De nieuwe regels van social media

over klantcontact, blogs, sociale netwerken & viral marketing

David Meerman Scott

E-book
De nieuwe regels van social media
De nieuwe regels van social media

All bindings and editions

De nieuwe regels van social media

over klantcontact, blogs, sociale netwerken & viral marketing

David Meerman Scott

E-book
| Dutch | Digital watermarking
  • Available. Download direct.
€22.99
  • From €15,- no shipping costs.
  • 30 days to change your mind and return physical products

Description

Om in de nieuwemediajungle te kunnen overleven, moeten de regels van old school marketing worden losgelaten. De teloorgang van de traditionele massamarketing biedt echter nieuwe kansen voor kleinere bedrijven en zelfstandigen die op zoek zijn naar een manier om hun klanten goedkoop en effectief te bereiken. En dat is goed voor consumenten: de online cultuur van integriteit en informatie zorgt voor transparantie in de markt en een betere kwaliteit van producten. De nieuwe regels van social media biedt een toegankelijk overzicht van alle mogelijkheden om effectief en krachtig aan de slag te gaan, om de juiste mensen op het juiste tijdstip te bereiken tegen een fractie van de kosten van een traditionele marketingcampagne. Het boek is voorzien van de laatste trends op het gebied van Twitter, Facebook en YouTube. Daarnaast biedt het een stappenplan om de kracht van internet te gebruiken: direct communiceren met klanten, verkoop stimuleren en online zichtbaar zijn. Het internet gaat niet zozeer over de techniek, maar veel meer over mensen. David Meerman Scott gaat in zijn boek veel verder dan technologie alleen. Hij onderzoekt de verbindingen op het web voor zover gerelateerd aan mensen. Hij heeft daartoe een mooie set van regels neergezet waarmee je zelf het beste uit deze verbindingen kunt halen en met het grootste effect. Jay Conrad Levinson, auteur van onder meer Guerilla Marketing Op de Boston University hebben we De nieuwe regels van social media voorgeschreven voor het college Nieuwe Media & PR. Het is een helder geschreven en zeer praktisch boek dat een bijdrage levert aan de professionalisering van het vak. Stephen Quigley, Boston University

Specifications

  • Publisher
    Duuren Media, Van
  • Edition
    1
  • Pub date
    May 2011
  • Pages
    767087
  • Theme
    Management and management techniques
  • EAN
    9789089650900
  • E-boek
    E-boek
  • Language
    Dutch
  • Protection
    Digital watermarking

related products

Het generatie-effect

Het generatie-effect

Kim Jansen
€27.50
Dapper leiderschap

Dapper leiderschap

Gerard Dielessen
€22.99
Laat die overtuiging los!

Laat die overtuiging los!

Bart Verhaagen
€34.50
Was ik niet duidelijk dan?

Was ik niet duidelijk dan?

Bea Aarnoutse
€24.50
Emoties doe je maar thuis

Emoties doe je maar thuis

Marjon Bohré-den Harder
€23.50
Voorelkaarkrijgkunde

Voorelkaarkrijgkunde

Marjolijn Feringa
€23.50