• No shipping costs from € 15, -
  • Lists and tips from our own specialists
  • Possibility of ordering without an account
  • No shipping costs from € 15, -
  • Lists and tips from our own specialists
  • Possibility of ordering without an account

Decisions by Design

in vier stappen naar breed gedragen besluiten

Marjolijn de Graaf & Edwin de Graaf

All bindings and editions

Decisions by Design

in vier stappen naar breed gedragen besluiten

Marjolijn de Graaf & Edwin de Graaf

Hardback / bound | Dutch
  • Ordered on working days before 23h, dispatched the same day.
  • Not in stock in our shop
€42.50
  • From €15,- no shipping costs.
  • 30 days to change your mind and return physical products

Description

Het handboek voor veranderaars en game changers om tot gedragen besluiten en betere resultaten te komen

Decisions by Design:
Van een opgelegde verandering naar een gedragen toekomst.
Een procesmatige benadering met een resultaatgerichte aanpak.
Focus op kwaliteit door evidence-driven besluiten.

Decisions by Design is een eenvoudig en krachtig instrument om met actieve participatie tot de best haalbare en houdbare besluiten te komen. Vier ontwerpstappen leiden jou als veranderaar, interactief met de betrokkenen, naar cruciale en gedragen besluiten, waarin alle perspectieven en werkelijkheden erkend zijn.

Deze besluitvormingsmethode weet om te gaan met de valkuilen in groepsprocessen (zoals tunnelvisie), tegenstrijdige belangen, denkfouten (zoals de neiging tot zelfoverschatting), intuïtie en de borging van het besluit voor de lange termijn.

"Te snel oordelen, emotioneel reageren, blijven hangen bij nieuwe inzichten - ik ben in al deze valkuilen getrapt. Decisions by Design brengt je in beweging om het anders te doen. Het boek zet je aan om de stappen en principes meteen in praktijk te brengen. Ik kan je verklappen: het werkt!"
Hans van der Loo, co-founder van betterday en energyfinder en bestsellerauteur van o.a. Waar haal je de energie vandaan? en Musk Mania

Marjolijn de Graaf en Edwin de Graaf zijn de motor achter Impact Company. Impact Company faciliteert veranderaars en leiders naar succesvol organiseren met blijvende impact en meer betrokkenheid.

Specifications

  • Publisher
    Vakmedianet Management B.V.
  • Edition
    1
  • Pub date
    Apr 2017
  • Pages
    224
  • Theme
    Management and management techniques
  • Dimensions
    238 x 235 x 27 mm
  • Weight
    1035 gram
  • EAN
    9789462761490
  • Hardback / bound
    Hardback / bound
  • Language
    Dutch

related products

Een werkweek van 4 uur

Een werkweek van 4 uur

Timothy Ferriss
€15.99
De moed om te leiden

De moed om te leiden

Sander Aarts
€22.99
Spreken in het openbaar

Spreken in het openbaar

Wim Daniëls
€20.00
Structuurjunkie-planner 2024/2025

Structuurjunkie-planner 2024/2025

Cynthia Schultz
€23.99