• No shipping costs from € 15, -
  • Lists and tips from our own specialists
  • Possibility of ordering without an account
  • No shipping costs from € 15, -
  • Lists and tips from our own specialists
  • Possibility of ordering without an account

Het bromvliegeffect

Alledaagse fenomenen die stiekem je gedrag sturen

Eva van den Broek & Tim den Heijer

All bindings and editions

Het bromvliegeffect

Alledaagse fenomenen die stiekem je gedrag sturen

Eva van den Broek & Tim den Heijer

E-book
| Dutch | Digital watermarking
  • Available. Download direct.
€12.99
  • From €15,- no shipping costs.
  • 30 days to change your mind and return physical products

Description

Het bromvliegeffect: kleine dingen met grote invloed op onze keuzes

• Hoe bespaart een vliegje in een wc duizenden euro’s aan schoonmaakkosten?
• Hoe zorgde een stipje ervoor dat duizenden Nederlandse studenten veel te veel geld leenden?
• En hoe scoren vrouwenversierders met behulp van drogerpluis?

Als iets schijnbaar kleins ongemerkt grote invloed heeft op ons gedrag heet dat het bromvliegeffect. En het treedt veel vaker op dan je denkt.

Gedragswetenschapper Eva van den Broek en reclamestrateeg Tim den Heijer leren je de verschillende vormen van het bromvliegeffect te herkennen, de negatieve invloed ervan te vermijden en het op een goede manier te gebruiken. Op je werk, op school, in de winkel, op straat én thuis. Ook bekend van Linda.nl!

Beluister nu ook de Zoeken naar boeken-podcast over Het bromvliegeffect

Over Het bromvliegeffect:
'Met stip het leukste managementboek dat ik tot nu toe dit jaar heb gelezen! Zo'n boek dat razend interessant is en tegelijkertijd weet te verbazen, irriteren, laat lachen en herkenning oproept.' Daniëlle de Jonge, Managementboek

 

Eva van den Broek is gepromoveerd gedragseconoom en oprichter van Behavioural Insights Nederland. Ze zet gedragskennis in voor beter beleid en geeft regelmatig publiekslezingen.

Tim den Heijer is creatief strateeg, copywriter en oprichter van B.R.A.I.N. Creatives. Hij werkte 20 jaar in de reclamewereld voor de bekendste merken ter wereld, zoals Heineken en IKEA.



Eva van den Broek is gepromoveerd gedragseconoom en oprichter van Behavioural Insights Nederland. Ze zet gedragskennis in voor beter beleid en geeft regelmatig publiekslezingen.

Tim den Heijer is creatief strateeg, copywriter en oprichter van B.R.A.I.N. Creatives. Hij werkte 20 jaar in de reclamewereld voor de bekendste merken ter wereld, zoals Heineken en IKEA.

Specifications

  • Publisher
    Spectrum
  • Edition
    1
  • Pub date
    May 2021
  • Pages
    224
  • Theme
    Psychology
  • EAN
    9789000374403
  • E-boek
    E-boek
  • Language
    Dutch
  • Protection
    Digital watermarking

related products

Mindf*ck Challenges

Mindf*ck Challenges

Victor Mids
€27.50
De omwenteling

De omwenteling

Suzanna Jansen
€23.99
De fontein, vier je leven

De fontein, vier je leven

Els van Steijn
€29.95
De moed om te leiden

De moed om te leiden

Sander Aarts
€22.99
Hoe vermoord ik mijn familie?

Hoe vermoord ik mijn familie?

Bella Mackie
€15.00