• No shipping costs from € 15, -
  • Lists and tips from our own specialists
  • Possibility of ordering without an account
  • No shipping costs from € 15, -
  • Lists and tips from our own specialists
  • Possibility of ordering without an account

Inleiding sales

Een introductie in een veelzijdig vakgebied

Stefan Renkema

E-book
Inleiding sales
Inleiding sales

All bindings and editions

Inleiding sales

Een introductie in een veelzijdig vakgebied

Stefan Renkema

E-book
| Dutch | Digital watermarking
  • out of stock
€46.50
  • From €15,- no shipping costs.
  • 30 days to change your mind and return physical products

Description

Complete beschrijving van het vakgebied Inleiding Sales van Stefan Renkema behandelt het complete vakgebied. Aan bod komen de volgende onderwerpen: de fases van het salesproces, lead generation, waardeproposities, de salesfunnel, de klantenpiramide en accountmanagement. Extra aandacht is er voor aanbestedingen en netwerken. Inleiding Sales is gericht op beginnende hbo-studenten van opleidingen als Commerciële Economie en Small Business en Retail Management. Daarnaast is het geschikt voor deelnemers van NIMA A Sales. Wat is er nieuw in deze tweede druk? Nog kernachtiger en scherper; Met compleet nieuwe aanvullende website. Heldere inleiding in sales Bevat alle benodigde informatie voor het vakgebied sales; Concreet en handzaam; Sluit uitstekend aan bij de lespraktijk. Exclusief studiemateriaal op de bijbehorende website Extra tentamenvragen; Filmpjes over goede salesgesprekken en meer; Toetsen om mee te oefenen; Actuele cases. Over de auteur Stefan Renkema is sinds 2006 als hoofddocent Sales & Marketing verbonden aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen en doceert zowel in het bachelor als postbachelor onderwijs. In 2014 studeerde hij cum laude af in de richting Marketing aan de Vrije Universiteit te Amsterdam. Hij schreef voor Boom Hoger Onderwijs ook de uitgave Inleiding marketing.

Specifications

  • Publisher
    Boom
  • Edition
    2
  • Pub date
    Apr 2019
  • Pages
    256
  • Theme
    Sales and marketing
  • EAN
    9789024424856
  • E-boek
    E-boek
  • Language
    Dutch
  • Protection
    Digital watermarking

related products

The brand power manifesto

The brand power manifesto

Abigail Baldwin
€22.95
De Ritchie Story

De Ritchie Story

Jan Verlinden
€34.99
De CX Travel Guide

De CX Travel Guide

Nienke Bloem
€32.95
Continuous Architecture

Continuous Architecture

Bart de Best
€69.50
De Customer Leader

De Customer Leader

Rudy Moenaert
€34.99