• No shipping costs from € 15, -
  • Lists and tips from our own specialists
  • Possibility of ordering without an account
  • No shipping costs from € 15, -
  • Lists and tips from our own specialists
  • Possibility of ordering without an account

Retail Survival Guide

Carin Frijters

All bindings and editions

  • Paperback

    2021

    €11.25

Retail Survival Guide

Carin Frijters

Paperback | Dutch
  • Ordered on working days before 23h, dispatched the same day.
  • Not in stock in our shop
€11.25
  • From €15,- no shipping costs.
  • 30 days to change your mind and return physical products

Description

RETAILTHEATER, JUIST IN CRISISTIJD! Is er in deze heftige tijden nog plek voor de fysieke winkel? Absoluut, maar dan wel de phygital versie graag! Realiseer je daarbij wel dat de consumentenbehoefte in de afgelopen periode behoorlijk is veranderd. Klanten zoeken meer dan ooit afleiding, een warm bad en volop persoonlijke aandacht. Wat je als winkelier wel nodig hebt is een flinke dosis retailtheater. Méér dan ooit is het zaak klanten tijdens de volledige reis te verleiden door het creëren van unieke content en in te spelen op hun zintuigen. In dit boek bespreekt Carin Frijters, retailexpert, de 5 stappen die nodig zijn om de koopknop van jouw klanten te blijven prikkelen. Je gaat aan de slag met de klantreis, ontdekt het extreem grote belang ervan, onderzoekt kansen en krijgt volop inspirerende tips & tricks zodat je met jouw winkelconcept elke crisis vol vertrouwen te lijf kunt gaan! Wat kun je verder in dit boek verwachten? Een voorwoord én praktijkverhaal van Caroline van Turennout, directeur Marketing & e-Commerce bij Zeeman en diverse andere voorbeelden van retailers die het goed doen. Crisis of geen crisis. Plus slimme inzichten van retailspecialisten op alle vlakken; van het gebruik van materialen tot neuromarketing en de zo belangrijke online profilering van jouw winkel.

OVER DE AUTEUR Retailexpert Carin Frijters schreef de retailbijbel Prikkel de Koopknop en het praktische vervolg RetailTheater. Ze werd nog net niet geboren op de winkelvloer, maar het scheelde niet veel. Of het nu gaat om één unieke pop-up store, een zelfstandige winkel of een grootschalige keten, ze adviseert graag op maat over de ontwikkeling, de implementatie en de activatie van een onderscheidend retailconcept. Carin Frijters is oprichter van RetailTheater waarbij ze samen met haar netwerk van retailstylisten retailers van A tot Z ontzorgt, ze is veelgevraagd spreker en aanjager van projecten. Sinds 2018 is zij voorzitter van BNS Crisp de beroepsvereniging voor interieurprofessionals met ruim 325 aangesloten leden. Samen met een team brengt zij de beroepsvereniging naar een volgend level.

Specifications

  • Publisher
    B for Books distriBution
  • Edition
    1
  • Pub date
    Jan 2021
  • Theme
    Sales and marketing
  • Dimensions
    240 x 170 x 11 mm
  • Weight
    344 gram
  • EAN
    9789081951142
  • Paperback
    Paperback
  • Language
    Dutch

related products

The brand power manifesto

The brand power manifesto

Abigail Baldwin
€22.95
De Ritchie Story

De Ritchie Story

Jan Verlinden
€34.99
Alles voor de sport

Alles voor de sport

Leo AQUINA
€24.95
Continuous Architecture

Continuous Architecture

Bart de Best
€69.50
De Customer Leader

De Customer Leader

Rudy Moenaert
€34.99
Krijg de klik

Krijg de klik

Evi Driesen
€29.99