• No shipping costs from € 15, -
  • Lists and tips from our own specialists
  • Possibility of ordering without an account
  • No shipping costs from € 15, -
  • Lists and tips from our own specialists
  • Possibility of ordering without an account
Paperback | Dutch
  • Ordered on working days before 23h, dispatched the same day.
  • Not in stock in our shop
€79.95
  • From €15,- no shipping costs.
  • 30 days to change your mind and return physical products

Description

- Bundelt de belangrijkste onderwerpen uit de moderne verkooppraktijk en koppelt ze aan elkaar; - leert je stapsgewijs een integraal strategisch en operationeel verkoopplan te schrijven; - sluit naadloos aan bij de NIMA-B Sales-exameneisen. Met Salesmanagement leren studenten stapsgewijs een integraal strategisch en operationeel verkoopplan te schrijven. Het boek bundelt de belangrijkste onderwerpen uit de hedendaagse verkooppraktijk en koppelt ze aan elkaar. Verder gaat het boek in op welke invloed leiderschap, planning en verkoopactiviteiten hebben op het uiteindelijke verkoopresultaat. In deze zevende editie zijn de voorbeelden geactualiseerd en is de inhoud aangepast aan de actuele NIMA-B Sales-exameneisen. Daarnaast is er in deze nieuwe editie meer aandacht voor: - De samenwerking tussen Sales en Marketing. - Data en informatie over afnemers (prospects) - Buyer persona’s en customer journeys - Duurzaamheidsbeleid - De rol van ChatGPT voor sales Doelgroep Salesmanagement is bedoeld voor studenten van commerciële hbo-opleidingen en studenten die het diploma NIMA/SMA Sales-B willen behalen. Digitaal materiaal Op de ondersteunende website vinden studenten een begrippentrainer, flitscolleges en toetsvragen. Docenten kunnen er terecht voor praktijkcases, voorbeeldopdrachten, collegesheets en PowerPoints met ondersteunende figuren en tabellen. Dit boek is ook beschikbaar in studiemeister. Studenten gaan hiermee actiever aan de slag met het studiemateriaal, waardoor jij weer toekomt aan verdieping in de les. Studiemeister biedt meer flexibiliteit dan het boek. Als docent stel je het lesmateriaal op maat samen. Studenten bepalen vervolgens zelf op welke manier zij willen studeren: met het boek of digitaal. Dat zorgt voor activering en betrokkenheid. Over de auteurs: Gerbrand Rustenburg is actief in de marketing- en verkoopadvisering en incompany-trainingen, onder andere voor de retail- en dienstverleningssector. Daarnaast is hij als parttimedocent aan verschillende commerciële en bedrijfskundige opleidingen verbonden, bijvoorbeeld van de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen en de Hogeschool Utrecht. Als coauteur en redacteur heeft hij gewerkt aan verscheidene marketing- en salesboeken. Arnold Steenbeek is een gepassioneerd trainer, coach, ondernemer en auteur. Hij heeft inmiddels meer dan 45.000 salesprofessionals bereikt, waarvan een deel over de hele wereld werkt voor wereldberoemde bedrijven. Hij traint, coacht, presenteert en publiceert regelmatig over verkopen en salesmanagement en is onder andere actief lid van de Sales Management Association (SMA).

Specifications

  • Publisher
    Noordhoff
  • Edition
    7
  • Pub date
    Dec 2023
  • Pages
    644
  • Theme
    Sales and marketing
  • Dimensions
    248 x 181 x 31 mm
  • Weight
    1284 gram
  • EAN
    9789001023188
  • Paperback
    Paperback
  • Language
    Dutch

related products

Krijg de klik

Krijg de klik

Evi Driesen
€29.99
Doe, dump of delegeer

Doe, dump of delegeer

Rik Moons
€34.99
The Growth Paradox

The Growth Paradox

Matty Paquay
€34.99
Vaker in de media

Vaker in de media

Janneke van Heugten
€35.99
Kijkshop

Kijkshop

Hans Corbijn
€9.95
Wat je verkoopt ben je zelf

Wat je verkoopt ben je zelf

Erwin Wijman
€20.00