• No shipping costs from € 15, -
  • Lists and tips from our own specialists
  • Possibility of ordering without an account
  • No shipping costs from € 15, -
  • Lists and tips from our own specialists
  • Possibility of ordering without an account

Verkiezingen winnen

In 12 stappen naar een succesvolle verkiezingscampagne

Frank van Dalen & Joost Smits

All bindings and editions

  • Paperback

    2021

    €34.95

Verkiezingen winnen

In 12 stappen naar een succesvolle verkiezingscampagne

Frank van Dalen & Joost Smits

Paperback | Dutch
  • Temporarily not available. Delivery date is unknown.
  • Not in stock in our shop
€34.95
  • From €15,- no shipping costs.
  • 30 days to change your mind and return physical products

Description

Verkiezingen winnen In het boek ‘Verkiezingen winnen’ krijgen politieke partijen en politici 12 concrete stappen voorgeschoteld die leiden tot een succesvolle verkiezingscampagne. De partij die er als beste in slaagt om tijd, menskracht en geld op een zo optimaal mogelijke wijze in te zetten, is de partij die de verkiezingen zal winnen. Dit boek behandelt alle aspecten van een effectieve verkiezingscampagne om dit te bereiken. Aan de hand van een campagnemodel wordt in 12 stappen de basis gelegd voor een campagneplan. Dit campagneplan geeft u de structuur om verkiezingen te winnen. In de afgelopen 10 jaar hebben tal van politieke partijen successen geboekt met de inzet van de innovatieve campagnetechnieken van de Politieke Academie. De achtergronden en ook hoe u deze technieken succesvol kunt inzetten, worden uitgebreid besproken. Daarnaast is er onder meer aandacht voor de inzet van big data, kiezersonderzoek, social media, ontwikkeling van campagnemiddelen, drijfveren van kiezers, vrijwilligersmanagement, fundraising en zelforganiserende campagneteams. Theorie wordt afgewisseld met aansprekende voorbeelden, analyses en praktische tips. Voor politieke partijen, politici en campagneleiders die op zoek zijn naar een moderne manier van campagne voeren is dit een onmisbaar boek. Voor anderen is het interessant om een blik te werpen in de keuken van het politiek campagne voeren. Het winnen van verkiezingen is geen toevalstreffer, maar vooral de uitkomst van slimme strategische keuzes en hard werken.

Frank van Dalen, voorzitter van Stichting Politieke Academie, combineert politiek en activisme. De maatschappij via strategische campagnes veranderen is zijn specialiteit. Joost Smits doet promotieonderzoek naar de achtergronden van kiezersgedrag. De toepassing van het in dit boek gepresenteerde ‘logisch mechanisme’ heeft al geholpen verkiezingen te winnen.

Specifications

  • Publisher
    Stichting Politieke Academie
  • Edition
    1
  • Pub date
    Nov 2021
  • Pages
    240
  • Theme
    Sales and marketing
  • Dimensions
    259 x 189 x 25 mm
  • Weight
    580 gram
  • EAN
    9789082286793
  • Paperback
    Paperback
  • Language
    Dutch

related products

Superfijne klanten

Superfijne klanten

Jos Burgers
€20.99
The brand power manifesto

The brand power manifesto

Abigail Baldwin
€22.95
De Ritchie Story

De Ritchie Story

Jan Verlinden
€34.99
De CX Travel Guide

De CX Travel Guide

Nienke Bloem
€32.95
Continuous Architecture

Continuous Architecture

Bart de Best
€69.50